Ovdje ste:   41.INA Delta rally 2015.

41.INA Delta rally 2015.

  

LISTA PRIJAVA – 40 POSADA

 

                         Odbrojavaju se sati. Predstoji rally tradicije, rally ponosa za mnoge. Samo nije nije krenuo kultni 41.INA Delta rally u organizaciji istoimenog zagrebačkog Autokluba „Ina Delta“.

 

Ptičice na granama već pjevaju kud se vozi. A staze znane, čak i s povezom preko očiju. Za većinu. Pa i za sedmerostruke pobjednike Juraja Šebalja i Tonija Klinca. Upravo oni, sada već koju godinu članovi AKK Sveta Nedelja predvode hrvatsku elitu koja broji 36 posada. Tri preostale posade stižu iz Mađarske ( s njihovom licencom), a to su ni manje ni više nego startni broj 1 Kriszstian Hideg i Istvan Kerek u izuzetno moćnom Mitsubishi Lanceru EVO IX,  potom s brojem 4 Antal Kovacz i Gergely Istovics (Ford Fiesta RS). Između njih na listi i startu „uguraše se“ (!!) naš Jura i toni s brojem 2 (Mitsubishi Lancer EVO IX) i „naš“ Mađar iz AK Delta Sport Janos Szilagyi i Botond Csanyi s novim za njih na hrvatskim stazama Peugeotom 208 R2 klase 3.

Među sudionicima do verifikacije bez znanog suvozača je i brdski as Zagrepčanin Damir Mašić s obilježćjima austrijskog saveza koji će oprobati obronke Medvednice u svom „Miceku“ , ako niš drugo - čist zato jer je doma.

Teško je predstaviti svaku posadu, ali statistika je u raznim oblicima neumoljiva: zastupljeno je  13 hrvatskih klubova, na suvozačkoj stolici sjedit će pet žena-suvozačica, a tek je jedna „čisto“ ženska posada zagrbačko-riječka kombinacija Gorana Hunić (AK Ina Delta) – Maja Redžić (AK RI autosport) u Ford Focusu klase 5/S2. Najbrojniji su (na listi prije verifikacije) sa devet posada članovi AK Delta Sport, slijede sa sedam AKK Sveta Nedelja, pa AK Zagorje-Oroslavje sa šest, ...U borbi za ekipnu pobjedu Prvenstva Hrvatske na „41.Ina Delta rallyu“ pridružit će im se dvije posade vodeće ekipe prvenstva AK Opatija Motorsport. Nastup i bodovi sa „Delte“ bit će znakoviti uoči teškog ogleda istarskim cestama prvo kroz 20-tak dana, a potom i uobičajenoj završnici početkom studenog. Dosta je toga trenutno, nakon tek tri (polovice) sezone otvoreno.

 

Sve sudionike očekuje naporan dvodnevni program. Itinerer je ukupne duljine 316,19 km, ima osam brzinskih ispita  ukupno dugih 125,42 km (39,67 %) na četiri različite dionice od kojih se svaka vozi dvaput. Sve kreće u petak,11.rujna u 17,11 sati pored Zagrebačlkog Velesajma i Inine „Karingtonke“ na BI 1 i 2 nazvanom INA Zagreb dugom 7,68 km ( cca po 3,5 kruga). I to je prvi dan. Nakon toga – zabava – Opža opasnost  !!

Subota je dan Medvednice gore-dolje, s jedne i druge strane Sljemena. Kultni brzinci koji mame. Jednostavno ih se ne može mimoići.

Prvo kreće BI Šestine dug 20,77 km od 9,59 sati, potom Laz (10,55 km) sa startom u 11,12 sati  i Sljeme (23,71 km) u 12 sati. Popodnevni „krug“ istih dionica kreće slijedom satnice u 14,33 sati (Šestine), 15,46 (Laz) i 16,24 sati (Sljeme). Na ciljnoj rampi pobjedničku se posadu očekuje u 18,10 kored poslovne zgrade INA u Novom Zagrebu.

 

Natjecateljskom programu prethodi tehnički prijem vozila i verifikacija posada u petak od 8,15 do 10,45 sati u Savonskoj aveniji u „Tokić edukacijskom centru“.Na Mostu slobode od 14 do 16 sati voze se promotivne vožnje, a program ceremonijalnog starta počinje u 16,01 sati.

Za gledatelje su pripremljene tribine,videozidovi, koncert,... a sve uz pomoć Grada Zagreba, INA Industrije nafte d.d., Turističke zajednice Grada Zagreba i ZG Holdinga.

 

I podsjećanja radi: Prvi Ina Delta rally održan je 1974.godine a pobjedničku posadu činili su bračni par Tomislav i Milena Markt u BMW-u 1602, članovi AK Ina Zagreb.. Tko će ispijati 41. Pjenušac kultne Delte vrijedi čekati do subote uvečer ?!

(mik)