42.CROATIA RALLY 2015. - OČEKIVANA POBJEDA TURAKA

  

Šebalj u lovu na vodećeg ostao u drugoj brzini i ipak stigao peti do cilja

 

                      Očekivana pobjeda favorita turske posade Murat Bostanci- Onur Vatansever u Ford Fieste R5 na  42.Croatia rally 2015. što nastavlja slavnu tradiciju bodovnog natjecanja u sustavu FIA ove godine Europskog rally trofeja (koeficijent 4). Vodeća rally posada FIA ERT-a  su izvrsnim vožnjama istarskim cestama dokazali kvalitetu i poslije 12 brzinskih ispita u dva dana i čak sedam najboljih vremena ostvarili ukupno vrijeme 2:01.02,8 sati i u konačnici bili uspješniji za 3:21,8 minuta prednosti ispred njemačkog para Hermann Gässner jr.-Ursula Mayrhofer u Mitsubishi Lanceru Evo X. Treću najnižu poziciju pobjedničkog postolja osvojili su ujedno pobjednici slovenskog državnog prvenstva Darko Peljhan-Jaka Cevc (Mitsubishi Lanceru Evo IX) čiji je zaostatak bio šest minuta za pobjednicima.

Izvrsne je vožnje, sve do kobnog kvara mjenjača , kada je ostao na prvom brzincu „Buzet“ u drugoj brzini ostvarivao i naš najbolji relijaš Juraj Šebalj sa suvozačem Tonijem Klincom. Dugo su bili drugi, smiješilo im se postolje i značajni bodovi u okviru ERT-a, odvezli i najbolje vrijeme na BI Antonci, ali kvar ih je usporio i na kraju „spustio“ na petu poziciju generalke. Ipak, pobjedici su hrvatskog bodovanja što im je donijelo novi naslov prvaka Hrvatske. Među deset najboljih posada na cilju, upravo deseti, su i Nikola Dobrila-Zoran Raštegorac (AK DT –AKK Zanatlija) u Renault Clio Sport R3. Na HR postolju ovogodišnje Croatie uz Šebalja i Dobrilu našao se trećim mjestom Marsel Katić sa suvozačem Denisom Rubinićem (AK Opatija Motorsport) sa VW Polom.

 

TURK PROPUSTIO PRIGODU ZA NASLOV PRVAKA SLOVENIJE

 

Ovogodišnji Croatia rally u organizaciji Hrvatskog auto i karting saveza i neposrednih realizatora AK D.T. Poreč i AK CRO Dakar Team Zagreb okupio je 38 posada iz šest zemalja, vozilo se istarskim poluotokom ukupne duljine 462,53 km od čega 190,86 km brzinaca na šest različitih lokacija okolice Poreča i Buzeta. Do cilja su uspješno stigle 22 posade, a među 16 odustalih, uglavnom zbog tehničkih kvarova, bilo je i nekoliko favorita među kojima je već prvog dana izostao sa samog starta Slovenac Rok Turk inače trećeplasirani do ovog rallya u FIA ERT-u. Sutradan je nastavio vožnju, ostvario čak i tri najbolja vremena BI, da bi na „drugom“ Buzet izletio sa staze i tako okončao nastup koji mu je mogao osigurati ovogodišnju titulu slovenskog prvaka. Odustali su i naši Prodan-Draženović zbog lakšeg izlijetanja,kao i Mađar Hideg koji je bio jedan od najboljih, prvi na BI Martinci 2. Uz njih vrijedi spomenuti odustajanja i  Slovenca Novaka, te domaćih aduta za dobar plasman Siladića i Hrvatina.

Rezultati – ukupno: 1.Bostanci-Vatansever (Turska,Ford Fieste R5) 2:01.02,8 sati, 2. Gässner jr.-Mayrhofer (Njemačka,Mitsubishi Lanceru Evo X) +3:21,8 minuta, 3.Peljhan-Cenc (Slovenija, Mitsubishi Lanceru Evo IX) +6:00,3, 4.Puskadi-Barnabas (Mađarska, Škoda Fabia S2000) +6:19,1, 5.Šebalj-Klinc (Hrvatska, Mitsubishi Lanceru Evo IX) +6:43,2,...10.Dobrila-Raštegorac (Hrvatska, Renault Clio Sport R3) +15:20,1; Prvenstvo Hrvatske (ukupno) 1. Šebalj-Klinc (AKK Sveta Nedelja), 2.Dobrila-Raštegorac (D.T. Poreč/AKK Zanatlija Zagreb), 3.Katić- Rubinić (AK Opatija Motorsport), 4.K.Rumpler-M.Rumpler (AK Delta Sport Zagreb), 5.Tomljanović-Košec (Delta Sport).

 

„DELTA SPORT“ OSIGURALA EKIPNI NASLOV

 

Usprkos problemima Juraj Šebalj i Toni Klinc u „zagorskoj nošnji“ nisu propustili prigodu osvajanja novog naslova državnih prvaka. I ponovo će za mjesec dana na relaksaciju. Onako, iz gušta. Prije koju godinu „krstarili“ su jednim izuzetnim „Fordom“ (samo izvana Ford), hoće li izmisliti štogod novog – vrijeme će skoro pokazati. Ne bi bilo loše. Ako ništa onda iz štosa.

Croatia je ove godine okupila cijelih 17 hrvatskih posada. Lista prijava sjajila se sa 25 parova. Netragom nestaše uoči rallya  3 posade „Delta Sporta“, te po jedna Svete Nedelje, D.T.-a, Rally Babe, Opatija Motorsporta, AD Astre i Zagorje Oroslavja. Što ne spomenuti hrabre ( u ovom slučaju samo njihove klubove)  među kojima neki vozači tako vole vidjeti svoje ime na „spiskovima“. Za okvir iznad radnog stola.....

Hm,....

Za visok plasman najavljivan je i domaćin, organizator, nositelj projekta Daniel Šaškin. Nije startao u služćbenoj konkurenciji. Bio je „nula“. I to je nešto. Šteta da se nije ogledao sa euro-hr konkurencijom.

Ali zato stiže Dobrila i eto ga drugi u ukupnom poretku iza Jure. A treći, svaka čast Katić s Rubinićem koji su opet došli do novog naslova klase. Mladi Tin Tomljanović sa „starim“ Anđelkom Košecom – četvrti. Čestitamo !

Hrvatin opet bez sreće, kao i Siladić, Jugovac,... pa i jedina svijetla točka ljepote među vozačima – jedina domaća ženska posada Gorana Hunić-Maja Redžić. Ford nije izdržao njihove želje – stići na cilj. Šteta, još jednom.

 

Kumrovec, Opatija, Velenje, Zagreb, Poreč su za nama. Ostaje još – Poreč. Tradicija. Ako mogu pogađati i Slovenaca će na ovom „Poreču“ biti više nego na Croatia Poreču !!??. I to je dio tradicije, folklora,....oduška na kraju sezone. (Slovence za deset dana očekuje nacionalno finale u Idriji. Odlučuje se prvak. Možda opet to bude iskusni lisac Darko Peljhan. Možda. Možda Turk. ?? Vrijedi vidjeti).

 

Rezultati - Prvenstvo RH (42.Croatia rally)  – ukupno:

1.Šebalj-Klinc (AKK Sveta Nedelja, Mitsubishi Lancer Evo IX) 2:07:46,0 sati, 2.Dobrila-Raštegorac (AK D.T. Poreč/AKK Zanatlija Zagreb, Renault Clio Sport R3) +8:36,9 minuta, 3.Katić-Rubinić (AK Opatija Motorsport, VW Polo 1.4 16V) +17:13,1; klasa 1 – 1. Šebalj-Klinc; klasa 2 – 1.Dobrila-Raštegorac; Klasa 3 – 1.Latinović – Stiperski ( AK Delta Sport Zagreb/AK Opatija Motorsport, Ford Fiesta ST) ; klasa 4 – 1. Katić-Rubinić, 2.Tomljanović-Košec (Delta Sport, Citroen Saxo); klasa 5 – 1.K.Rumpler-M.Rumpler (Delta Sport, Mitsubishi Lancer Evo V), 2. Mandić-Hernaut (AK HBT Racing Brckovljani, Ford Focus), 3.Locher-Somogyi (Delta Sport, Peugeot 106 S16); ekipe klubova 1. AK Delta Sport 136 bodova, 2.AKK Sveta Nedelja 50, 3.AK D.T. 50 bodova.

(mik)