AUTOMOTODROM GROBNIK - NEVRIJEME PREKINULO UTRKU

  

                     Na Automotodromu Grobnik drugi dan kružne auto utrke „Nagrada Allianza 2015.“ obistinila se vremenska prognoza koja je već nekoliko dana najavljivala početak zime. Iako su jutarnji sati protekli tek uz povremenu laganu kišicu, već od podneva počelo je prvo jako puhati, a potom i padati jaka kiša uz ubrzan pad temperature.

Do podneva održane su prve dvije utrke, za Prvenstvo Republike Hrvatske i druga za „Nagradu Allianza“ koja je nazvana po samoj manifestaciji i u kojoj su snage odmjerili sudionici slovenskog „Twingo Germanol Adria Cupa“ upotpunjeni sa gostima uglavnom u Fian Grande Punto automobilima. Jačanje nevremena, jaka kiša,vjetar, sumaglica i nemogući uvjeti uz tri odgode žirija na kraju su ipak u ranim popodnevnim satima prekinuli manifestaciju koju je organizirao Autoklub „Poreč Motorsport“.

U posljednju ovogodišnju kružnu utrku hrvatskog prvenstva, a prvu na Grobniku poslije tri godine pauze, Dubrovčanin Žarko Knego u „Hondi Civic Type R“ uspješno je krenuo sa prve pozicije. Već su treninzi pokazali da je favorit za ukupnu pobjedu u konkurenciji 20 sudionika raspoređenih u tri grupe vozila.  Raniji start i kazna „stop and go“ s pet sekundi onemogućila je izvrsnog Riječanina Maria Jurišića (AK RI autosport) da u „VW Golfu 1.9 TDI“ pokuša lov na  Knega. To je iskoristio iskusni Maro Franić (AK Dubrovnik racing“) u „VW Golfu 1.8“ pozicionirajući se na drugu poziciju sve do kraja utrke u kojoj je Knego bio brži za 5,90 sekundi. Međutim, Jurišić se povratkom na stazu s osme pozicije u četvrtom krugu probijao za po jedno mjesto po krugu, da bi u posljednjem prestigao i do tada trećeplasiranog Buzećana Valtera Nežića u „Škoda Octavia 2.0“ i iz često presudnog zagrebačkog zavoja do ciljne ravnice stječe  tek 40 tisućinki prednosti za konačno treće mjesto i pobjedničko postolje. U toj izvrsnoj vožnji i proboju Mario Jurišić vozio je i najbolje vrijeme utrke 1:54,58 minuta što mu je dodatka satisfakcija za nesmotrenost na samom startu. Ipak, ne treba zaboraviti da je ovo prvi Jurišićev nastup na kružnim stazama poslije desetak godina, a da je na brdu istinski as, uz Knega prvaka grupe N, on je prvak Hrvatske grupe E1.

Odmah iza vodeće četvorke koji su nastupali u grupi 3 PH plasirali su se pobjednici grupe 1 Sven Gorup iz zagrebačke „Zanatlija“ sa Škoda Fabiom 1.4, te Buzećan Bojan Krota (AK Buzet Autosport) za upravljačem „Peugeota 106 Gti 1.6“.

Ekipnu pobjedu očekivano su ostvarili ponovo prvaci Hrvatske članovi AK Dubrovnik racing koji su bili i najbrojniji među 11 sudjelujućih ekipa. Drugi su bili Buzećani, a treći vozači AK Rijeka.

Slovenac Andro Pertot s izvrsno pripremljenim i znatno jačim od konkurencije „Renault Cliom Cup IV“ nakon treninga potvrdio se i u službenoj utrci „Nagrade Allianza“ među 16 vozača. Uz najbolje vrijeme dana 1:53,20 minute ostvario je čak krug prednosti ispred Filipa Magdića (Velika Gorica) i Marka Ćoze (Rijeka) koji su nastupili sa Fiat Grande Punto 1.4 posuđenim za ovu prigodu iz Slovenije.Pobjednik „Twingo Cupa“ bio je  Slovenac Metod Počkaj

Rezultati:

Prvenstvo Republike Hrvatske (10 krugova, 41,9 km) ukupno 1.Knego (Honda Civic Type R) 19:43,91 minut, 2.Franić (oba AK Dubrovnik racing, VW Golf 1.8) +5,90 sekundi, 3.Jurišić (AK RI autosport, VW Golf 1.9 TDI) +11,52, 4.Nežić (AK Buzet Autosport, Škoda Octavia 2.0) +11,92, 5.Gorup (AKK Zanatlija, Škoda Fabia 1.4) +26,57, 6.Krota (AK Buzet Autosport, Peugeot 106 Gti 1.6) +29,80, 7.Vičević (AK Rijeka) +35,11, 8.Čikor (AK Dubrovnik racing, oba Honda Civic 1.6) +1:07,74 minuta, 9.Bekavac (AK Solin, VW Golf IV 1.8) +1:41,13, 10.P.Vivoda (AK Buzet Autosport, Peugeot 106 1.4) +1:44,15; ekipe 1. AK Dubrovnik racing 79 bodova, 2. AK Buzet Autosport 75, 3. AK Rijeka 41 bod.

PH grupa 1 -1400 1.Gorup (Zanatlija), 2.Vivoda (Buzet Autosport), 3.Magdić (Velika Gorica); grupa 2 -1600 1.Krota (Buzet Autosport), 2.Vičević (Rijeka), 3.Čikor (Dubrovnik racing); grupa 3 – 2000 1.Knego, 2. M.Franić (oba Dubrovnik racing), 3.Jurišić (RI autosport); klasa 2 A-1400 1.Gorup, 2.Stahor (Dubrovnik racing), 3.Rožić (Trogir); klasa 3 E1-1400 1.Vivoda, 2.Magdić, 3.Ćoza (Rijeka); klasa 5 A-1600 1.Vičević, 2.Čikor, 3.Gavranović (Dubrovnik racing); klasa 6 E1 -1600 1.Krota; klasa 7 N-2000 1.Knego; klasa 9 E1-2000 1.Franić, 2.Jurišić, 3.V.Nežić (Buzet Autosport).