BRADARIĆ POPUT VINA – ŠTO STARIJI TO BOLJI

  

Prvenstvo Hrvatske na brdu

BRADARIĆ POPUT VINA – ŠTO STARIJI TO BOLJI

                       Nagrada Grada Čabra 2013., međunarodna automobilistička utrka na brdskoj stazi Smrečje-Tršće u organizaciji domicilnog Autokluba Zrinski okupila je 55 automobilista iz 21 kluba. Ulogu favorita pretvorio je u još jedno slavlje i ukupnu pobjedu trofejni Solinjanin Robert Bradarić za upravljačem posuđenog Ford Escorta RS Cosworth, vrhunski pripremljenog automobila klase E1-23 kojim je proteklih sezona niz pobjeda i naslova prvaka osvojio Riječanin Siniša Krainc, ove godine samo promatrač uz staze.

Bradarić je već prvim treningom pokazao da mu je cilj ostvariti najbolja vremena na stazi dugoj 4.755 metara, nešto kraćoj od tradicionalne čabarske dionice, ali i dalje zahtjevnoj. Prvom je bodovnom vožnjom 3:04,982 minuta ostvario i najbolje vrijeme dana stekavši kasnije važnu prednost za više od sedam sekundi ispred Mađara Istvana Kavecza koji za upravljačem snažnog „BMW E90 V8 4.0“ brani bolje Autokluba Dubrovnik racing. Kavecz se u obje vožnje morao zadovoljiti tek drugim mjestom uz ukupni zaostatak od 10,901 sekunde. Izvrstan treći bio je Ogulinac Bojan Tomić (AK Klek) u Škoda Octavia 2.0, dok je samo 464 tisućinke sekunde od pobjedničkog postolja generalke dijelilo riječkog asa Maria Jurišića (AK RI autosport) koji iz svog očito izvrsno pripremljenog Citroena AX još uvijek nije izvukao maksimum. Jurišić je bio brži od mnogih u jačim automobilima što je samo dokaz izvrsnosti vozača, ali i vrhunski spoj stroja i čovjeka.

Jedini vozač koji se među deset grupe H/E1 „ugurao“ je mladi grobnički as Marko Ćoza, član Autokluba Grobnik, za upravljačem „Citroena C2 1.6 VTS“ pobjednik grupe A/SP što mu je poslije Skradina i iznenađujućeg otvorenja sezone druga pobjeda u grupi. Za više od 13, odnosno 21 sekunde ostavio je iza sebe Sašu Černeku  u Hondi Civic TypeR ( AKK Petar Klepac Gerovo) i relijaša Marsela Katića (AK Zrinski).

 

MAGDIĆU DVOBOJ

 

U grupi N nastavlja se dvoboj dvojice mladića koji se ne štede niti izvan staza, posebno u užarenoj atmosferi i odnosima njihovih klubova AKK Šibenika i AK Dubrovnika. Ovog je puta na stazi nepune četiri sekunde brži bio Filip Magdić (Šibenik) ispred Žarka Knega (Dubrovnik racing), obojice za upravljačima Honde Civic TypeR. Prava je šteta što Riječanin Marin Čohar (AK RI autosport) tek povremeno nastupa jer je izvrsnim vožnjama zaslužio treće mjesto u grupi sa Renault Cliom.

Na domaćoj su stazi, što je na neki način čabarska tradicija, ekipnu pobjedu ostvarili domaćini iz Autokluba Zrinski, među kojima su najzaslužniji Marsel Katić, Denis Močibob i Enver Prodan. Pobjeda je tim slađa jer su pokoreni višestruki prvaci na putu novog naslova vozači AK Dubrovnik racing, dok je mala odabrana riječka trojka Jurišić, Čohar i Grabović svom Autoklubu „RI autosport“ donijela treće mjesto.

Trostruki državni prvak u konkurenciji povijesnih automobila Mladen Sigurnjak (Učka Sport) novom je pobjedom u „VW Golfu 1 GTi“ još jednom dokazao svoju superiornost.

Osam je vozača zbog kvara ili lakših izlijetanja odustalo, dok je odlukom žirija isključen Maro Slade (Dubrovnik racing) zbog tehničke neispravnosti na završnom tehničkom pregledu njegova „Mitsubishi Lancera EVO IX“ grupe N.

 

Rezultati: ukupno 1. Bradarić (AK Solin, Ford Escort RS Cosworth) 6:10,730 minuta (zbroj 2 vožnje), 2. Kavecz (Dubrovnik racing, BMW E90 V8 4.0) +10,901 sekundu, 3. Tomić (Klek Ogulin, Škoda Octavia 2.0) +24,763, 4. Jurišić (RI autosport, Citroen AX) +25,227, 5. Dimitrijević (Zagreb Racing Team, Seat Leon) +26,116, 6. Šekoranja (Dubrava, Škoda Felicia Proto 1.8) +30,523, 7. Matijašić (Opatija, VW Golf 1) +30,610, 8. Kopajtić (Rijeka, Yugo 1.6) +34,326, 9. Majić (Velika Gorica, VW Golf GTi 2.0 16V) +34,818, 10. Ćoza (Grobnik, Citroen C2 1.6 VTS); PH grupa N 1. F.Magdić (Šibenik), 2. Knego (Dubrovnik racing, oba Honda Civic TypeR), 3. Čohar (RI autosport, Renault Clio); grupa A/SP 1. Ćoza (Grobnik, Citroen C2 1.6 VTS), 2. Černeka (P.Klepac, Honda Civic TypeR), 3. Katić (Zrinski, VW Polo 1.4 16V); grupa H/E1 1. Bradarić, 2. Kavecz, 3. Tomić; klase N2 1.Vičević (Rijeka); N3 1.Magdić, 2. Knego, 3. Čohar; N4 1. Puškar (Delta Zagreb); A6 1. Katić, 2. Čikor (Du racing), 3. Gorup (Zanatlija Zagreb); A7 1. Ćoza; E1-11 1.Močibob (Zrinski), 2. Fabijančić (Delta); SP12 1. Černeka; H14 1. Križanac (Oneum Omiš), 2. Vencl (Pula-Rovinj), 3. Šams (Stubaki); H15 1. Jurišić, 2. Kopajtić, 3. Milković (Du racing); H16 1. Tomić, 2. Matijašić, 3. Majić; H17 1. Herceg (P.Klepac), 2. Grabović (RI autosport); kl21 1.Bekavac (Oneum), 2. Krajcar (Opatija); E1-23 1.Bradarić, 2. Kavecz, 3. Dimitrijević; H24 1. Prodan (Zrinski), 2. Sušić (Du racing), 3. Damianich (Pula-Rovinj); ekipe 1. AK Zrinski 66,5 bodova, 2. AK Dubrovnik racing 59,5, 3. AK RI autosport 54,5.

Povijesna vozila Kat.1 1. Jurić (Buzet); Kat.2 1. Hlača (Grobnik); Kat.3 1. Sigurnjak (Učka Sport), 2. Brozinić (Klek). (mik)