BRDO UČKA - BUTORAC DEKLASIRAO KONKURENTE

  

                   Mladi riječki automobilist Dino Butorac, vozač Autokluba „Matulji racing“ ukupni je pobjednik međunarodne brdske auto utrke „Učka 2011.“ Što je održana na kvarnerskoj strani Učke na stazi od Veprinca do Vrha Učke u duljini 3.790 metara. Butorac je u formuli „Renault 2000“ naprosto deklasirao europsku konkurenciju dvojicu vrsnih i iskusnih automobilista, prvo najtrofejnijeg hrvatskog automobilistu Dubrovčanina Niku Pulića koji je u formuli „Colony 2000“ poslije dvije vožnje zaostao za Butorcem 807 tisućinki sekunde, dok je tek treće mjesto osvojio favorit utrke mađarski internacionalac, „lovac“ na rekorde europskih staza Laszlo Szasz. Na kraju je upisao zaostatak od 2,748 sekundi u vrhunskoj i jačoj formuli „Reynard Zytec C1L“.

Mladi Butorac prvo je na oba jutarnja treninga bio brži od konkurenata, da bi u prvoj  bodovnoj vožnji ostvario prednost koja mu je kasnije donijela pobjedu. Niki Puliću, prošlogodišnjem pobjedniku Učke i aktualnom dvostrukom uzastopnom državnom prvaku u konkurenciji Kategorije 2 (sportski automobili) na brdskim stazama za utjehu na kraju nastupa je najbolje vrijeme dana ostvareno u drugoj vožnji 1:48,100 minuta, svega 24 tisućinke brže od Butorca.

- Izuzetno sam sretan i zadovoljan, ostvario sam vrhunski rezultat. Sve se poklopilo u moju korist. Formula je radila besprijekorno, staza mi je danas legla. Nadmašio sam izuzetne asove, vozače od formata Pulića i Szasza. Čestitam cijelom mom „RB racing teamu“ na odlično odrađenom poslu. Vjerujem da sam se odužio vjernim navijačima. Sada tek predstoji prava borba za vrh. Kraj sezone još je daleko – ozarena lica izjavio je po dolasku u svoj box Dino Butorac okružen brojnom ekipom.

Pored Butorca drugi riječki automobilistički as Siniša Krainc, član Autokluba „Klek“ Ogulin nije imao sreće. Treninge je vozio izvrsno, njegov „Ford Escort RS Cosworth“ radio je besprijekorno, čaj je konkurirao formulama. Bio je najbrži u kategoriji 1 (turistički automobili) ali samo do prve vožnje. Očekivao se  dvoboj prošlogodišnjeg automobiliste Hrvatske Krainca i prvaka 2009. Solinjanina Roberta Bradarića (Vauxhall Vectra), no Krainc u prvoj vožnji nije imao sreće. Poslije nepunih tri kilometra motor njegova Forda prosto se razletio. Krainc je odustao, ostao tako, poslije dvije pobjede ove sezone bez plasmana, bez važnih bodova. Pobjedu u Solin nosi Robert Bradarić za kojim je nepunih pola sekunde zaostao Zagrepčanin Dejan Dimitrijević (VW Golf IV).

Na ovogodišnjoj „Učki“, trećoj  utrci domaće sezone  u organizaciji Autokluba „Zrinski“ i „Opatija Motorsport“ kojima su suport pružili AK Matulji racing i Automobilistički savez Primorsko-goranske županije nastupilo je 65 vozača iz Hrvatske, Mađarske i Bosne i Hercegovine.

Osmim mjestom „generalke“ pobjedu grupe A osvojio je držđavni prvak Sebastijan Čepar (AK M.R.C. Sport Rijeka) koji je nastupio u „Hondi Civic TypeR“, dok je još jednu pobjedu grupe N ove godine, iako tek 20. mjestom ukupnog poretka odnio Igor Vičević vozač AK Rijeka u Hondi Civic.

 

Rezultati – ukupno 1. Dutorac (Matulji racing, Renault 2000) 3:37,369 minuta, 2. Pulić (Dubrovnik racing, Colony 2000) +0,807 sekundi, 3. Szasz (Mađarska Reynard Zytec C1L) +2,748, 4. R. Bradarić (Solin, Vauxhall Vectra) +13,545, 5. Dimitrijević (Dubrava Zagreb, VW Golf IV) +13,989, 6. Jaketič (Klek Ogulin, Ford Escort RS Cosworth) +21,527, 7. Slade (Dubrovnik racing, Mitsubishi Lancer EVO X) +25,904, 8. Čepar (M.R.C. Sport Rijeka, Honda Civic) +25,990, 9. Tomić (Klek, Škoda Octavia) +26,935, 10. Majić (Klek, VW Golf) +30,481; grupa N 1. Vičević (Rijeka), 2. Knego (Dubrovnik racing), 3. Muhvić (MRC Sport); A/SP 1. Čepar (MRC Sport), 2. Kodelja (Buzet autosport), 3. Ivan Pulić (Dubrovnik racing); H/E1 1. R. Bradarić (Solin), 2. Dimitrijević (Dubrava), 3. C. Jaketič (Klek).

PH - pobjednici po klasama N1 E. Prodan (Zrinski), N2 Vičević (Rijeka), N3 Barović (Dubrovnik racing), A6 Visintin (Zrinski), A7 Kodelja (Buzet autosport), A8 Čepar (MRC Sport), SP12 Černeka (Buzet as), klasa 21 Krajcar (Opatija), H13 Mikulandra (Mihovil Šibenik), H14 Mišćenić (Zrinski), H15 Jaranović (RI autosport), H16 Tomić (Klek), H17 Dimitrijević (Dubrava), H18 Jaketič (Klek), H24 Čelhar (Matulji racing), E1-23 R. Bradarić (Solin), E19 Butorac (Matulji racing), povijesna vozila A2 Jurić (Buzet), C2 Sigurnjak (Matulji racing). (mik)