BRDO - U SKRADINU KREĆE BRDSKA SEZONA

  

 

                     Poslije kronometra, autoslaloma i rallya, brdske auto utrke četvrta su disciplina domaćeg autosporta čija nova sezona starta u Skradinu ovog vikenda, 5. i 6. svibnja. Drugu je godinu za redom tako Skradin domaćin otvorenja sezone  u disciplini što je proteklog desetljeća obilježila hrvatski automobilizam prije svega brojem sudionika – odnosno masovnošću, ali i brojem natjecanja kao i staza na kojima se odvijala ova vozačima i gledateljima zanimljiva i privlačna disciplina. Autoklubu „Mihovil“ Šibenik koji organizira međunarodnu „5. nagradu Grada Skradina 2012.“ Pristigla je 71  prijava, među kojima je po jedna iz Slovenije, Bosne i Hercegovine i Mađarske. Ipak, treba zaključiti da je to 13  manje od 2011. Godine, a čak 45 manje u odnosu na 2010. Godinu. No, ne treba zaboraviti da su protekle dvije godine na skradinskoj stazi bodove skupljali i vozači susjedne Bosne i Hercegovine za svoje državno prvenstvo.

Utrka je međunarodna i boduje se za Međunarodno regionalno Prvenstvo Hrvatske i , Državno prvenstvo Hrvatske u kategoriji I, Prvenstvo povijesnih automobila i Prvenstvo II kategorije - Regija Jug HAKS-a (Dalmacija).

Domaćih vozača je zavidan broj ( barem trenutno na listiu prijava ) 68 iz čak 24 kluba, od čega 35 iz 11 dalmatinskih klubova. Prednjače  Dubrovčani sa 11 vozača ekipnog državnog prvaka AK „Dubrovnik“ kojima treba pribrojiti i tri AK „Ragusa racing“.

 

PULIĆ-GRANDA-BRADARIĆ

KRAINC-DIMITRIJEVIĆ-MUHVIĆ

 

Već iz samog podnaslova „palimo se sve u 16“. Lista prijava je očaravajuća. ( Papir svašta trpi, a što će biti u Skradinu pokazati će vikend pred nama ). Za početak sezone i za činjenicu da se praktično na domaćim stazama brda ove sezone ( isključujući Buzet ) vozi isključivo prvenstvo turističkih automobila u Kategoriji I, imena i vozila obećavaju.

Niko Pulić prijavio je nastup sa „Audi DTM 2.0T“ što je svojevrsno iznenađenje ( možda za „šank varijantu informiranih“ i nije, ali...), ali još veće je povratak (nije se nikad niti oprostio) vječitog splitskog mladića, šarmera Ozrena Grande ali u „Opel Vectri ST 2.0“. I trojac velikana treba upotpuniti Robert Bradarić (Opel Vectra 2.0),, Solinjanin koji usprkos vrhunskim rezultatima i naslovima još uvijek na hrvatskim stazama nije rekao svoju posljednju. Uostalom on je još mlad.Da priča iste klase E1 „23“ bude potpuna pridružuje se mladi Splićanin na privremenom radu u AKK Šibenik Ante Alduk u „Ford Escortu RS Cosworth“, Igor Krišto (RI autosport) u „Mazdi 323 GTR 1.8 Turbo“ i starosjedioci klase mlade snage Siniša Krainc i Dejan Dimitrijević.

 

KRAINC U NOVOM „DRESU“

 

Riječanin Siniša Krainc ponovo je promijenio klupski dres. Jednogodišnji Zrinskog (2010.) zamijenio je za onaj ogulinskog „Kleka“ (2011.), a prije pet dana u austrijskom Rechbergu na PE uz dobar rezultat jake međunarodne konkurencije upisao prvi nastup za novi klub AKK „Šibenik“. Izgleda da je sve bliže najujžnijoj točki kamo ga vuče „zov srca svog“!!?

Krainc uz Dimitrijevića (Dobrava, VW Golf 3.0 turbo) dio je terceta mladih lavova. Treći je Goranin Tomislav Muhvić (AK Petar Klepac ) u prestižnom „Mitsubishi Lanceru EVO IX“ grupe N kojim je u Austriji također bio izvrstan, tim više što dosadašnji nastupi, a posebno nekoliko „Miceka“ koje je u zadnje dvije godine promijenio nikako da ga dovedu uspješno do cilja. Konačno, to je iza njega. U Skradin stiže osokoljen austrijskim rezultatom.

 

MALOBROJNI ISTRANI

 

Put Skradina sprema se svega sedam  automobilista iz tri istarska kluba. Činjenica da ih ima nešto (ne)pravilno raspoređenih i u preostalim klubovima diljem Hrvatske, ali sjećajući se samo koju sezonu unatrag brojka je bila najmanje četverostruka. A i ova je gotovo polovična u odnosu na 2011. Istra cvjeta – turistički, ali izgleda zastajkuje – automobilistički. Dok je krajnji jug izgleda, nogometaškim rječnikom napisano, kod odnosa 1:1 – prednost za domaćina.

Dio vozača promijenilo je klupsku sredinu u zimskom periodu, a dio se posvetio nekim drugim ili jeftinijim ili pak izazovnijim disciplinama. Ili pak – pauzira recesijskim pristiscima unatoč.

Uoči sezone teško je išta prosuđivati, a šestomjesečna pauza bila je preduga. Raduje podatak da je među prijavljenima puno mladih, posebno vozača koji su „doselili“ iz autoslaloma.

Skradinska utrka vozi se na stazi dugoj 3.387 metara sa startom gotovo iz samog centra. Subotnji program od 17 do 19  sati predviđa verifikaciju u Kinu Skradin i tehnički prijam u parku vozača. Dva treninga voze se u nedjelju 6. Svibnja od 10,10  sati. Prva od dvije utrke na rasporedu je u 14,30, a druga u 13 sati uoči koje će se upriličiti i svečano otvaranje. Pokrovitelj je Poglavarstvo Grada Skradina, a počasni pokrovitelj šibensko-kninski župan Goran Pauk.(mik)