CROATIA RALLY 2012. - HÄNNINEN – MIKKO POBJEDNIČKA POSADA

  

                         Na riječkom Korzu pobjednički šampanjac ovogodišnjeg „Croatia rallya 2012.“, trećeg natjecanja sezone Prvenstva Europe,  ispila je finska posada Juho Hänninen –  Mikko Markullo za upravljačem vrhunski pripremljene Škoda Fabie S2000 tvorničkog tima „Škoda Motorsport“. Poslije više od 240 km na 16 brzinskih ispita, tijekom tri dana i itinerara od 857 km, Finci su uz najbolja vremena na 13 brzinaca ukupno utrošili 2:17.21,8 sati i sa 25,2 sekunde prednosti stigli do treće ovogodišnje pobjede u Prvenstvu Europe ispred njemačke posade  Hermann Gässner jr. – Klaus Wicha koji su  Škoda Fabia S2000 vozili za „Red Bull Team“. Nijemac je jedini koji je preostala tri brzinca najboljim vremenom preoteo Fincu. Treće mjesto generalke zasluženo je pripalo talijanskoj posadi Luca Betti – Maurizio Barone u „Peugeotu 207 S2000“. Njihov konačni zaostatak bio je 2.27,8 minuta. Treću godinu za redom Betti i Barone stigli su do pobjedničkog postolja na riječkom Korzu uključujući prethodne dvije godine sa dva druga mjesta.

 

ŠEBALJ I KLINC – PETI

 

Izvrstan plasman na kraju ovogodišnjeg izdanja Croatia rallya ostvarila je najtrofejnija hrvatska posada Zagrepčani Juraj Šebalj – Toni Klinc u „Mitsubishi Lanceru EVO IX“ osvojivši peto mjesto ukupnog poretka. Tijekom relija poslije nekoliko plasmana sa četvrtim vremenom pojedinih brzinaca na posljednjem BI „Lupoglav 2“ ostvarili su treće vrijeme ukupno sa svega 19 sekundi zaostatka iza pobjednika rallya.

-Zadovoljni smo rezultatom, orjentirali smo se završiti i dobiti pregršt bodova za PH i MRPH. Tu i tasmo dali smo si oduška i sa nekoliko dobrih vremena bili četvrti, a na posljednjem i treći. Ipak su ispred nas neki drugačiji automobili. Mi smo sa našim Micekom učinili skoro maksimum – kazao je Šebalj na pressici priređenoj po prolasku ciljne rampe. Press centar radio je u idealnim uvjetima u sjedištu Grada Rijeke, u Vijećnici, dva metra od glavnog Servisnog parka na Korzu.

U prijepodnevnom dijelu istarskih brzinaca na prvom prolasku BI „Buzet“ sa staze su izletili Česi Antonin Tlustak i Jan Skaloud u Škodi Fabia S2000, da bi se u drugom poslijepodnevnom  prolasku istom dionicom Slovencima Roku Turku i Eneju Ložnaru Kranjcu zapalio njihov „Peugeot 207 S2000“. Uslijedio je prekid brzinca i preostalim vozačima pripalo je identično vrijeme koje je ostvario Poljak Michal Solowow. Vozači iz zapaljenog automobila  prošli su bez posljedica poslije intervencije gašenja, a bilo je to drugo zapaljenje trkaćeg automobila u dva dana rallya. Naime, pri kraju večernjeg brzinca na Preluci, po prolasku ciljem kod upisa rezultata zapalio se Subaru zagrebačke posade Puškar – Košec srećom bez posljedica po vozače.

Od 42 posade koje su prije tri dana krenule sa Korza na nimalo jednostavan i lagan zadatak do cilja ih je stiglo samo 23, uglavnom zbog tehničkih kvarova, nekoliko izlijetanja, ali i dvije paljevine.

Juraj Šebalj i Toni Klinc najuspješnija su hrvatska posada, a među deset ukupnog poretka na kraju su se plasirale još tri i to kao osmi Prodan – Draženović (Buzet autosport/Opatija Motorsport), deveti Mihelić – Butorac (Opatija Motorsport) i deseti Stanić – Glad (M.R.C. Sport Rijeka/Ina Millennium Rijeka), što je izuzetan uspjeh domaćih relijaša. Jedina ženska posada bugarsko-rumiunjski tandem Ekatarina Stratieva i Carmen Poenaru u „Citroenu C2R2“ osvojila je 12. Mjesto „generalke“.

Ove godine tri dana rallya protekla su bez kiše u idealnim uvjetima uz uspješnu organizaciju riječkog Autokluba „M.R.C. Sport“. Uz staze, kao i u Rijeci, startu i cilju uživale su tisuće ljubitelja brzina, a DJ oplemeniop je završnu večer uoči i po proglašenju najboljih na startno-ciljnoj rampi. Sve uz dobar dekor missica rallya.

 

Rezultati :

Ukupni poredak: 1.Hänninen - Mikko ( Finska, Škoda Fabia S2000) 2:17.21,8 sati, 2. Gässner jr. – Wicha (Njemačka, Škoda Fabia S2000) +25,2 sekundi, 3. Betti – Barone (Italija) +2.27,8 minuta, 4. Solowow – Maciek (Poljska, oba Peugeot 207 S2000) +5.54,1, 5. Šebalj – Klinc (Hrvatska, Mitsubishi Lancer EVO IX) +6.25,5, 6. Parli – Canton (Švicarska, Citroen DS3) +12.45,3, 8. Žakelj – Selan (Slovenija, Mitsubishi Lancer) +13.12,3, 8. Prodan – Draženović (Hrvatska, Citroen C2R2 MAX) +16.51,9, 9. Mihelić – Butorac (Hrvatska, Citroen C2 VTS) +18.39,3, 10. Stanić – Glad (MRC Sport/Ina Millennium Rijeka, Honda Civic TypeR) +23.52,4,...

                                                                                                     Miroslav KRPAN                                                                                                                                                                                              

 

Snimci:  Marko Ivezić, Ana Pisak, Miroslav Krpan