21.Nagrada Stubičkih Toplica 2014.

  

OČEKIVANA POBJEDA SINIŠE KRAINCA

 

Mađar Kavecz izletio i odustao, Krainc učvrstio vodstvo, AKK Petar Klepac odmakao 16 bodova Dubrovčanima

 

                     Mladi riječki automobilistički as Siniša Krainc treći je puta u posljednjih šest godina slavio ukupnom pobjedom na tradicionalnom „Sljemenu“ sa zagorske strane. U konkurenciji 51 vozača Krainc (AK Rijeka) slovio je favoritom za pobjedu u vrhunski pripremljenom „Ford Escortu RS Cosworthu“, a najvećeg je rivala trebao imati u Mađaru Istvanu Kaveczu (AK Dubrovnik racing) koji na žalost nije okončao drugu bodovnu vožnju pokušavajući svojim „BMW E90 V8 4.0“ nadoknaditi više od pet sekundi zaostatka iz prve vožnje za Kraincom. Izletio je, oštetio svoj automobil i tako propustio priliku da ponovi  prošlogodišnju pobjedu na Sljeme. Do ove utrke bio je bodovno izjednačen sa Kraincom, a sada dvije utrke prije zaključenja sezone (Buzet i Dubrovnik)  zaostaje deset bodova.

 

MUHVIĆ SKOČIO NA DRUGU POZICIJU

 

Siniša Krainc je ovom, četvrtom pobjedom ove sezone učvrstio svoje vodstvo ukupnog poretka Kategorije I Prvenstva Republike Hrvatske i stekao osam bodova prednosti ispred sada drugoplasiranog, prošlogodišnjeg prvaka Europe Tomislava Muhvića (AKK Petar Klepac Gerovo) koji je svojim „Mitsubishi Lancerom EVO IX“ pobijedio i u grupi N, a za pobjednikom je na trećem mjestu  zaostao nepunih 16 sekundi u dvije vožnje. Između njih, na drugu se poziciju plasirao još jedan mladi zagrebački vozač Dejan Dimitrijević koji je u „Seat  Leonu R32T“ ostvario 10,698 sekundi zaostatka iza Krainca. Krainc je ostvario i izvrsno, najbolje vrijeme dana u prvoj vožnji vozeći dionicu „21.Nagrade Stubičkih Toplica“ od Pila do Hunjke dugu 5.510 metara 2:55,342 minuta.

U grupi N iza pobjednika Muhvića plasirali su se Filip Magdić (Velika Gorica) i Kristijan Marinić (P.Klepac), dok je u grupi A petu pobjedu sezone osvojio još jedan član AKK Petar Klepac Željko Pavičić. Drugi je bio Žarko Knego (Dubrovnik racing), a na domaćoj stazi trećim se mjestom ovjenčao Dario Šamec (AK Zagorje Oroslavje). Uz Krainca i Dimitrijevića na pobjedničkom postolju grupe E1 još jedan mladić, izvrsni Nikola Belohradski (AK INA Delta).

 

GORANI BODOVNO ODMAKLI, VELIKOGORIČANI PRESTIGLI RIJEČANE

 

Velika je borba za ekipni naslov. Ovog su puta pobijedili članovi AKK  Velika Gorica preuzevši tako treće mjesto u PH, na drugom su ostali višestruki prvaci AK Dubrovnik racinga, ovoga puta tek peti, dok je drugo mjesto i bodovno ojačalo vodeću ekipu goranskog Auto karting kluba Petar Klepac iz Gerova. Sada su u prednosti ispred Dubrovčana 16 bodova.

 

U spomen na prošle godine preminulu legendu hrvatskog auto sporta Miroslava Robića organizator je ove godine na stazi „Zagorje“ okupio 17 sudionika u okviru „2.Robićeva oldtimer memorijala“. Vozila se „preciza“ – točnost u kojoj je najprecizniji bio Nenad Antolić član OTK Stari kotači u Porscheu 944. Njegov klupski kolega i nekad znano automobilističko ime Damir Štimac u „Chrysleru 300 Coupe bio je tek neznatno slabiji na drugoj poziciji, dok je treći bio Josip Florijan (AK INA Delta) u Fiatu 127. Za oko bilo je lijepih primjeraka povijesnih automobila, pa i poneki motocikl. Hvale vrijedna akcija i dobar sadržaj za upotpunjenje cjelodnevnog programa automobilističkih natjecanja.

 

Uspješnu organizaciju utrke polučili su zagrebački Autoklub „INA Delta“ uz pomoć suorganizatora Općinu Stubičke Toplice, te autoklubove  „Stubaki“ i „Delta Team“. Natjecanje je bodovano za Prvenstvo Republike Hrvatske i Prvenstvo Sjeverne lige HAKS-a. 

 

Rezultati:

Ukupno PH 1.Krainc (AK Rijeka, Ford Escort RS Cosworth) 5:52,652 minuta (ukupno vrijeme 2 bodovne vožnje), 2.Dimitrijević (AKK V.Gorica, Seat Leon R32T) +10,698, 3.Muhvić (AKK P.Klepac, Mitsubishi Lancer EVO IX) +15,828, 4.Belohradski (AK INA Delta, Ford Escort RS Cosworth) +26,789, 5.Šimunović (V.Gorica, VW Golf IV 3.2 Turbo) +27,865, 6. Slade (Dubrovnik racing,Mitsubishi Lancer EVO X) +31,058, 7. Šekoranja (AK Dubrava, Škoda Felicia Proto) +32,224, 8.Sikirica (AK RI autosport, VW Golf 1.9 TDi) +33,723, 9. Majić (V.Gorica, VW Golf II GTi 2.0 16V) +35,511, 10.Đ.Franić (Dubrovnik racing, Škoda Octavia 2.0) +39,355;

Klase: N-1600 1.Tomljanović (V.Gorica), 2.Gavranović (Dubrovnik racing), 3.Horvat (Zagorje-Oroslavje); N-2000 1.Magdić (V.Gorica), 2.Manenica (Dubrovnik racing); N+2000 1.Muhvić, 2. Marinić (oba P.Klepac); A-1400 1.Gorup (AKK Zanatlija Zagreb), 2.Batalić (AK Solin), 3.Bilić (AK Trogir); A-1600 1.Šamec (Zagorje Oroslavje); A-2000 1.Pavičić (P.Klepac), 2.Knego (Dubrovnik racing), 3.,Vičević (AK Rijeka); E1-1200 1.Bekavac (Solin), 2.Sandalj (AMK Buzet); E1-1400 1.Križanac (Solin), 2.Čikor (Dubrovnik racing); E1-1600 1.Kopajtić (Rijeka); E1-2000 1.Majić (V.Gorica), 2.Đ.Franić, 3. M.Franić (oba Dubrovnik racing); E1-2500 1.Stefanović (V.Gorica), 2.Herceg (P.Klepac), 3.Košec (V.Gorica); E1-6500 1.Krainc, 2.Dimitrijević, 3. Belohradski;

Ekipe 1.AKK Velika Gorica 71 bod, 2. AKK Petar Klepac Gerovo 69, 3. AK Rijeka 63; timovi 1.Ina Class racing team (Belohradski) 18 bodova).

PH povijesna vozila ukupno 1.Smolek (AKK Zanatlija); ekipno 1. AKK Zanatlija 20 bodova.

(mik)

 

Snimci:

www.stubicketoplice.hr

M.Krpan