KRAINC I MUHVIĆ IZVRSNI U RECHBERGU

  

Prvenstvo Europe na brdskim stazama

 

                   „40. Int. Rechbergrennen Hill Climb Grand Prix Austria“ – jubilarnom utrkom   na stazi Tulwiz-Rechbergdorf dugoj 5.050 metara nastavljeno je ovogodišnje Prvenstvo Europe na brdskim stazama. Startalo je više od  200 automobilista iz 13 zemalja, a nastupila su  i dvojica mladih hrvatskih vozača. U jakoj konkurenciji osvojili su zapažene pozicije, svaki u svojoj grupi, odnosno klasi.

 

SINIŠA KRAINC – 31. GENERALNO !

 

Siniša Krainc, Riječanin  koji odnedavno nastupa za Auto karting klub „Šibenik“ vozio je svoj  „Ford Escort Cosworth“ u grupi E1 i klasi više +2000 ccm. Osvojio je u konkurenciji 23 vozača klase osmo mjesto, dok je u grupi bio deseti među 66 automobila. Zapažen je i ukupni rezultat. Krainc se poslije dvije bodovne vožnje našao na 31. poziciji, a među onima koji su bili očekivano brži od njega čak je 17 prototipova ili formula. Tim je Kraincov rezultat značajniji i zapaženiji. Analizirajući trodnevni austrijski „izlet“ u Europu na treninzima je Krainc vozio 2:28,786 minuta i imao 62. vrijeme ukupno. Na prvoj bodovnoj vožnji skinuo je više od 6,5 sekundi vozeći 2:22,087 minuta ( 32. mjesto ), da bi u odlučujućem laufu bio još brži vozeći prosječno 129,0 km/sat u vremenu 2:20,918 minuta. Bilo je to dovoljno za 29. mjesto u vožnji iz čega je proizašao konačan plasman.

Uoči otvorenja domaće sezone što za tri dana počinje u Skradinu Kraincu je izvrstan međunarodni rezultat izuzetan podstreh. Ove ga sezone očekuje  trnovit put u  obrani naslova državnog prvaka i želje trećeg uzastopnog naslova, a time i Zlatne kacige HAKS-a. Treba se prisjetiti da je prošle godine u Recbergu Krainc imao peh, lakše izlijetanje što za početak sezone nije baš bilo najbolje. Ova je očito bolje počela i ojačala ga na startu.

 

TOMISLAV MUHVIĆ – ISPRAVLJENE FRANCUSKE GREŠKE

 

Mladi Goranin Tomislav Muhvić koji se ove sezone „skrasio“ u novom, „svom“ autoklubu „Petar Klepac“ iz Gerova, orijentirao se na europske nastupe. Nedavni start europskog prvenstva u Francuskoj nije za pamćenje, no da se „prvi mačići u vodu bacaju“ potvrdio je nedjeljni nastup u Austriji.  Očito mu je njegov „Mitsubishi Lancer EVO IX“ grupe N – konačno „sjeo“. U grupi ih je bilo 19, u klasi +3000 ccm 13. Muhvić je nastup u Recbergu zaključio izvrsnim osmim mjestom i grupe i klase. Ostavio je iza sebe i u nas neka znana imena poput češke elite Jiri Losa, Martina Jermana i Gabrielu Sajlerovu, sve u identičnim „Micekima“. Muhvić je na nastupima bio ostvarenim vremenom gotovo ujednačen. Na treninzima imao je 2:29,763 minute i 74. Vrijeme ukupno. U prvoj bodovnoj vožnji brži gotovo 3 sekunde  odnosno 2:27,002 minuta i to mu je bio najbolji rezultat. Tada je to bilo 57. vrijeme ukupno. U drugoj vožnji na žalost je malo usporio i rezultatom 2:28,730 minuta „pao“ na 67. Mjesto. Na kraju je završio na 63. Poziciji, ali sa izvrsnim rezultatom klase i grupe. Vrijedi podsjetiti da je Muhvić i prošle godine u Austriji bio dobar deseti u klasi, odnosno 13. u grupi. Za očekivati je dobar rezultat u Skradinu, ukoliko nastupi, a već je najavio nove europske nastupe  na Apeninskom poluotoku u Španjolskoj i Portugalu.

 

FAGGIOLI  POBJEDOM NADOMAK REKORDA

 

Talijanski as Simone Faggioli ukupni pobjednik jubilarne i najpoznatije brdske utrke u Austriji. U prestožnom bolidu „Osella FA 30“ ispred  sunarodnjaka Fausta Bormolinia (Reynard K 02). Faggioli je u prvoj vožnji ostvario vrijeme 1:55,967 minuta prosjekom 156,8 km/sat što je samo 177 tisućinki sporije od njegova rekorda iz 2010. Godine. Na kraju je vremenom dvije vožnje bio brži od Bormolinia za 15,938 sekundi, a 17,110 od trećeplasiranog Čeha Miloša Beneša (Osella FA 30).

Izvrstan rezultat u svom prvom nastupu sa novim prototipom „Osella FA 30“ četvrtim mjestom ukupnog poretka ostvario je jedan od najboljih slovenskih automobilista Vladimir Stankovič zaostavši za pobjednikom 18,800 sekundi.

U Austriji na poznatom Rechbergu pored dvojice mladih vozača na stazi Hrvatski auto i karting savez bio je zastupljen i u sudačkom dijelu. Član žirija bio je Arsen Ulčar, predsjednik OAŠ-a, a FIA observer za povijesna vozila (tehnika) Boris Gorup, predsjednik Tehničke komisije OAŠ-a našeg Saveza.(mik)