KUP HRVATSKE U KRONOMETAR VOŽNJI - KOPAJTIĆ OBRANIO NASLOV POBJEDNIKA KUPA

  

                      Trodnevni sajam automobila, motocikala i prateće industrije pod nazivom „4. Motorshow Poreč 2011.“ Čiji je nositelj i organizator Autoklub „Skok racing“,  na porečkom gradskom parkiralištu Žatika okupio je nekoliko tisuća posjetitelja prezentirajući raznovrstan program svega vezanog uz oktane – od turističkih do sportskih vozila dva, tri ili četiri kotača te prateće industrije i akcija neminovno povezanih uz brzine.

Zasigurno najzanimljivije ljubiteljima brzina bilo je  bodovno natjecanje  u kronometar vožnji koje je  ukupno okupilo 55 vozača koji su nastupili na utrci, a među njima 42 natjecatelja iz 12 hrvatskih klubova borilo se za bodove Kupa Hrvatske u kronometru. Bilo je ovo ujedno i bodovno natjecanje ovogodišnje sezone Prvenstva Regije Zapad HAKS-a i Prvenstva Istarske rivijere što su ga zajednički organizirali autoklubovi  „RI autosport“ i „Skok racing“.

 

„TIĆ“ ODLETIO ISPRED SVIH

 

Već od prvog treninga oči publike bile su uprte u iskusnog riječkog asa Dejana Kopajtića, člana AK Rijeka. Monstruoznim Yugom kojeg mu nesebično ustupljuje i u klasi dijeli četvrtoplasirani Puljanin Zoran Vidmar (AK Buzet autosport), čak i na štetu vlastitog plasmana, Kopajtić od samog početka utrke nije dozvolio konkurenciji da se približi. Pokušavao je u tome buzetski dvojac  Nino Andrejević i Edi Kuharić, također u „nabrijanom“ Yugu“, no popularnog „Tića“ ipak nisu sustigli te se na koncu morali zadovoljiti drugim, odnosno  trećim  mjestom generalke. Jednak plasman spomenuti vozači postigli su i u klasi 5.

- Ovo je moja treća kronometar pobjeda ove sezone, stoga se sad lakše diše i u generalnom poretku Kupa Hrvatske. Na porečkoj utrci sviđa mi se tehnička i konfiguracijski zatvorena staza, a mom stilu vožnje i automobilu odgovara  što je asfalt na pojedinim dijelovima prilično sklizak. Moja „specijalnost“ inače je autoslalom, u kojem nakon ovogodišnjeg naslova planiram dogodine konačno uzeti  svoju nesuđenu Zlatnu kacigu, no moram priznati da mi se kronometar više sviđa jer do izražaja dolazi sama vožnja, dok kod „čunjeva“ ponekad vanjski faktori mogu utjecati na rezultat – istaknuo  je nakon utrke Dejan Kopajtić koji je i na prošlom „motorshowu“ na istom mjestu također odnio generalku.

Ovom trećom uzastopnom ovogodišnjom pobjedom Dejan Kopajtić obranio je natjecanje prije kraja sezone (Novigrad 6. studenoga ) naslov pobjednika Kupa Hrvatske u kronometar vožnji – najmlađoj hrvatskoj automobilističkoj disciplini.

 

U sportskoj klasi do 1.400 kubičnih centimetara apsolutno je dominirao Dejan Jurasić (AK Istra racing team Pazin) koji je iza leđa ostavio iskusnog buzetskog asa Sanjina Prodana (AK Buzet autosport) te Ivicu Popovića (AK Skok racing).

Među serijskim automobilima nije bilo previše uzbuđenja. U „trojci“ do 2.000 ccm uvjerljivo je prednost držao Riječanin Marin Petrić (AK Rijeka) koji je nakon tri vožnje pobjegao domaćem Dorijanu Milanoviću (IRT Pazin) za čak sedam sekundi. Sandi Jugovac (IRT Pazin) očekivano je slavio u klasi 2, koju gotovo da možemo nazvati „Peugeot 106 kupom“, obzirom da većina natjecatelja njime nastupa. Jugovac je bio brži od klupskih kolega Alberta Ivančića i Paola Šestana koji su za vodećim kasnili oko pet sekundi, dok je ostatak „karavane“  kasnio čak i preko 12 sekundi. Najmanja klasa 1 do 1.200 ccm pripala je Leu Liniću (AK Matulji racing) koji je za upravljačem Fiat una bio brži od Denija Druškovića (AK Buzet autosport) u Toyoti Yaris i Darka Ladavca (IRT Pazin) u Fiatu Cinquecento.

 

IVA IPAK BRŽA OD NENSI

 

Uzbudljivo bilo pratiti nastupe dviju vozačica, domaćice manifestacije Nensi  Milokanović (AK Skok racing) koja je u snažnoj i odlično pripremljenoj Ford Fiesti ST, dijeleći je sa suprugom Marinom, pokušavala „uzeti mjeru“ iskusnoj Puljanki Ivi Peruško (AK Pula-Rovinj) u Autobianchiju.  U drugoj vožnji Nensi je unatoč evidentnim greškama na stazi uspjela ostvariti bolje vrijeme, no u posljednjoj  joj je Peruško pokazala zašto opravdano nosi titulu prvakinje Hrvatske, ostavivši je iza leđa za čak tri sekunde.

Da „tiha voda brege dere“ dokazao je u dizelskoj klasi 6 Puljanin Zoran Vlahović (AK Pula-Rovinj), koji je svojim „Renault Cliom dci“ apsolutno dominirao pred konkurencijom. Njegov recept bile su milimetarski točne vožnje, koje možda nisu atraktivne publici poput drift stila, no štoperica ih svakako voli. U konačnici je bio brži od Igora Baburića (AK Delta Zagreb) u VW Golfu i Gorana Crnkovića (AK Ri autosport) u monovolumenu (!) Toyoti Verso.

Najbrojniji klub - pazinski Istra racing team s 55 prikupljenih bodova bio je najbolji u ekipnoj konkurenciji, drugi je „Buzet autosport“, a treći AK Rijeka sa samo dvojicom vozača – Kopajtićem i Petrićem, svakim pobjednikom svoje klase. Najbolji veteran bio je Darko Ladavac (IRT Pazin), najbolja vozačica Iva Peruško,  a najbolji junior Nino Andrejević.

 

Rezultati – Kup Hrvatske – ukupno 1. Kopajtić (Rijeka) 3:58,135 minuta, 2. Andrejević +3,691 sekundi, 3. Kuharić +4,918, 4. Vidmar (svi AK Buzet autosport, svi Zastava Yugo) +6,509, 5. M. Milokanović (Skok racing, Ford Fiesta ST) +8,910, 6. Jurasić (IRT Pazin, Škoda Felicia) +9,065, 7. S. Prodan (Buzet as, Autobianchi A112) +12,982, 8. Petrić (Rijeka, Peugeot 207) +19,395, 9. Gebauer (Opatija, Peugeot 106) +21,617, 10. Marko Jelić (IRT Pazin, Citroen AX GT 1.6) +21,834; juniori 1. Andrejević, 2. Gebauer, 3. A. Ivančić (IRT); vozačice 1. Peruško (Pula-Rovinj, Autobianchi A112), 2. N. Milokanović (Skok racing, Ford Fiesta ST); veterani 1. Ladavac (IRT); klase – serija 1 – 1. Ilinić (Matulji racing), 2. Drušković (Buzet as), 3. Ladavac; serija 2 – 1. Jugovac, 2. Ivančić, 3. Šestan (svi IRT Pazin); serija 3 – 1. Petrić, 2. Milanović (IRT); sport 4 – 1. Jurasić, 2. S. Prodan, 3. Popović (Skok racing); sport 5 – 1. Kopajtić, 2. Andrejević, 3. Kuharić; „diesel“ 6 – 1. Vlahović (Pula-Rovinj), 2. Baburić (Delta Zagreb), 3. Crnković (RI autosport); ekipe 1. AK Istra racing team Pazin 55 bodova, 2. AK Buzet autosport 45, 3. AK Rijeka 40. ( mik, K.T.)