POBJEDA I NOVI REKORD SINIŠE KRAINCA

  

22.Nagrada Stubičkih Toplica 2015.

                      Mladi riječki automobilistički as Siniša Krainc četvrti je puta u posljednjih sedam godina slavio ukupnom pobjedom na tradicionalnom „Sljemenu“ sa zagorske strane. U konkurenciji 45 vozača Krainc (AK Rijeka) slovio je favoritom za pobjedu u vrhunski pripremljenom „Ford Escortu RS Cosworthu“, a najvećeg je rivala trebao imati u  još jednom mladiću Zagrepčaninu Dejanu Dimitrijeviću (AKK Velika Gorica).

Već su treninzi i vremena ispod tri minute nadomak rekordnom pokazali da njihov međusobni dvoboj odlučuje pobjednika. Ipak to je izostalo zbog tehničkog kvara na Dimitrijevićevom Seat Leonu 3.2 Turbo.

I tako Krainc vozi „sam protiv sebe“, prvu vožnju sekundu slabije od svog prošlogodišnjeg rekorda, ali dovoljno za vodstvo poslije prve vožnje. Izvrsnim vremenom u prvom domaćem nastupu sa novim automobilom „Opel Vectra STW“ ( nekadašnji auto Branka Krstulovića)  još jedan Riječanin Mario Jurišić, član Autokluba „RI autosport“, potvrđuje vrhunske vozačke kvalitete. Zaostatak za Kraincom je znakovit ( osam sekundi), ali rezultat koji obećava sam vrh. U drugoj vožnji Krainc nije dozvolio iznenađenje, čak što više vozi brže 396 tisućinki od svog, samo osam mjeseci starog rekorda i 2:54,946 minuta bilo je dovoljno za proći stazu od Pila do Hunjke u duljini 5.510 metara te  još jednom osvojiti „Memorijal Slobodan Pavlović“ što se za rekord staze dodjeljuje od 2008.godine. Uz Krstulovića, Pulića i Butorca Krainc je tri puta obarao rekorde, a četvrtom se poibjedom na Sljemenu izjednačio sa najtrofejnijim Hrvatom Nikom Pulićem.

U završnici Mario Jurišić neznatno bržom drugom vožnjom potvrđuje drugo mjesto „generalke“, dok su u drugoj vožnji za treću stepenicu pobjedničkog postolja odlučivali Jurica Majić (Velika Gorica) i Dejan Kopajtić (Rijeka). Iako boljom drugom vožnjom Kopajtić nije uspio nadoknaditi razliku iz prve pa se tako zadovoljiti tek četvrtim mjestom.

Peto mjesto ukupnog poretka, ujedno pobjeda grupe N pripala je Zagrepčaninu Damiru Mašiću, ove sezone natjecatelju s austrijskom licencom, ali u pojedinačnoj konkurenciji hrvatskog prvenstva.

Grupu A pomalo neočćekivano osvaja Juraj Puškar (AK Zagreb racing team) ispred mađarskog internacionalca Laszla Hernadyja koji i ove godine brani boje AK Dubrovnik racing. Obojica su nastupili sa Mitsubishi Lancerom EVO VIII, a prednost Puškara poslije dvije vožnje bila je 4,575 sekundi. Bez većih problema pobjedu u konkurenciji povijesnih automobila osvaja višestruki prvak Mladen Sigurnjak (AK Učka Sport).

Na startu sezone očekivani ogled najboljih ekipa. Iako brojnija (8 vozača) pobjedu je Autoklubu Rijeka Krainc, Ćoza, Kopajtić i Vičević)  za 2,5 boda morala priznati ekipa višestrukih prvaka AK Dubrovnik racing. Peh Dimitrijevića koštao je Velikogoričane postolja koje su na trećem mjestu prepustili mladoj ekipi AK Zagorje Oroslavje (Horvat, Garguljak, Šamec).

Uspješnu organizaciju utrke polučili su zagrebački Autoklub „INA Delta“ uz pomoć suorganizatora Općinu Stubičke Toplice, te autoklubove  „Stubaki“ i „Ina Delta Team“. Natjecanje je bodovano za Prvenstvo Republike Hrvatske i Prvenstvo Sjeverne lige HAKS-a.  Uoči starta PH upriličen je „3.Robićev oldtimer memorijal“ uz nastup 30 automobila i sedam motocikala u čast hrvatske automobilističke legende Mira Robića.

 

Rezultati:

Ukupno PH 1.Krainc (AK Rijeka, Ford Escort RS Cosworth) 5:51,653 minuta (ukupno vrijeme 2 bodovne vožnje), 2.Jurišić (AK RI autosport, Opel Vectra STW) +17,219 sekundi, 3. Majić (V.Gorica, VW Golf II GTi 2.0 16V) +22,556, 4.Kopajtić (Rijeka, Zastava Yugo 1.8 16V) +24,007, 5. Mašić (D.Mašić, Mitsubishi Lancer EVO IX) +30,628, 6.Herceg (AKK P.Klepac Gerovo, Renault 5 GT Turbo) +31,350, 7.Puškar (Zagreb racing team, Mitsubishi Lancer EVO VIII) +31469, 8.Magdić (V.Gorica, Honda Civic TypeR) +34,016, 9. Hernady (Dubrovnik racing, Mitsubishi Lancer EVO VIII) +36,016, 10.Fabijančić (Ina Delta, Citroen C2 Suzuki) +36,313;

Klase PH: N2 1. Čikor, 2.Feređa, 3.Stojić (svi Dubrovnik racing); N3 1.Magdić (V.Gorica), 2.Knego, 3.Manenica ( oba Dubrovnik racing);N4 1.Mašić („D.Mašić“); A6 1.Gorup (AKK Zanatlija Zagreb), 2.Hotvat (Zagorje Oroslavje); A7 1.Ćoza (Rijeka), 2. Šamec (Zagorje Oroslavje), 3.Vičević (Rijeka); A8 1.Barović (Župa Dubrovačka), 2.Garguljak (Zagorje Oroslavje), 3.Mandić (HBT racing); A9 1.Puškar, 2. Hernady; E1-11 1.Fabijančić, 2.Čičko (Ina Delta), 3.Sandalj (Buzet); E1-14 1. Popović (HBT racing); E1-15 1.Barić (RTZ Zadar); E1-16 1.Jurišić, 2.Majić, 3.Kopajtić; E1-17 Herceg, 2.Franić (Dubrovnik racing); E1-23 1.Krainc, 2. Krišto (RI autosport);ekipe: 1. AK Rijeka 64 boda, 2.AK Dubrovnik racing 61,5, 3.AK Zagorje Oroslavje 49,5; timovi: 1.Ina Ultra racing team (Knego, M.Franić, Đ.Franić) 46,5 bodova.

Prvenstvo Hrvatske – povijesni automobili: 1.Sigurnjak (Učka Sport, VW Golf GTI 1.8) 7:17,523 minuta, 2.Gaćina (Rogoznica, VW Golf 1.6) +9,739, 3.Černi (Opatija,Fiat 128 SC 1.3) +18,967; ekipe 1. AK Učka Sport 30 bodova, 2.AKK Rogoznica 23, 3.AK Opatija 16.

(mik)