PRIJAVLJENA 73 VOZAČA IZ ŠEST ZEMALJA

  

Brdsko prvenstvo - Malačka

 

                   Ovogodišnja sezona automobilističkih utrka na brdskim stazama nastavlja se u subotu 23. i nedjelju 24. svibnja u zaleđu Kaštela, na stazi „Malačka“, i ove godine dugoj 4.100 metara, u organizaciji Splitskog autokluba.

Međunarodna utrka  „18.Nagrada Malačke – Sv. Dujam 2015.“ pod počasnim pokroviteljstvom splitsko-dalmatinskog župana Zlatka Ževrnje. Boduje se za FIA - Prvenstvo Srednjeeuropske zone (CEZ Trophy), Prvenstvo Republike Hrvatske, Brdsko prvenstvo Hrvatske povijesnih automobila, Šampionat Automobilističke federacije Crne Gore, te Regionalno prvenstvo Hrvatske Regija Jug HAKS-a (Dalmacija). Iz šest europskih zemalja prijavljena su 73 vozača i to : Hrvatska 66, Crna Gora 6, Poljska 2, Bosna i Hercegovina, Austrija i Slovačka po jedan.  Najbrojniji – domaći automobilisti stižu iz 21 kluba, a za regionalno Prvenstvo Dalmacije prijavljen je  čak 41 vozač iz 13 dalmatinskih klubova.

 

PH – KRAINC ILI KAVECZ...., A MOŽDA NETKO TREĆI

 

Posebnu pažnju plijeni novi dvoboj vodećih hrvatskih vozača. Lidersku poziciju sa pobjedom na Sljemenu i drugim mjestom u Skradinu u ukupnom poretku kategorije I PH drži Riječanin Siniša Krainc u robusnom i trofejnom Ford Escort RS Cosworthu. Na drugom je mjestu još jedan riječki as Mario Jurišić (AK RI autosport) koji je ovu sezonu startao u novom „bolidu“, nekadašnjem trofejnom Branka Krstulovića, Opel Vectri STW i uz jedno drugo i jedno četvrto mjesto pet je bodova kraći od Krainca. No, Kraincu je izravni rival Mađar Istvan Kavecz, vozač i ovog puta najbrojnije  ekipe Autokluba Dubrovnik racing (15 prijavljenih) koji je nastup na Sljemenu propustio zbog jednog ino nastupa, a na Skradinu skromnih, ali pobjedonosnih 261 tisućinku sekunde u BMW E90 V8 4.0 bio brži od Krainca i tako  najavio borbu za državnog prvaka, titulu koju je osvojio 2013. godine kada je mladi Riječanin pauzirao. No, nije to sve kada su favoriti za vrh u pitanju: Majić, Dimitijević iz E1, te Mašić u N vozilu uvijek su „tu negdje“. Vrijedi sačekati uspon na Malačku.

U grupama – N predvodi Filip Magdić (AKK Velika Gorica) ispred dubrovačkih mladića Feređe, Knega i Manenice, grupu A bodovno izjednačeni na vrhu ljestvice drže Juraj Puškar (AK Zagreb Racing team) i Mađar Laszlo Hernady (AK Dubrovnik racing), a prate ih Barović (Dubrovnik) i Vičević (Rijeka). Na čelo grupe E1 poslije Skradina zasjeo je Mario Jurišić, a vrh ljestvice prate Herceg (P.Klepac), Krainc i Majić (V.Gorica).  Ekipno – očekivan duel AK Dubrovnik racinga i AK Rijeka, a „svijeću im drže“ Velikogoričani.

Malačka, uvijek atraktivna novi je izazov u kojem će naši aduti imati dostojnu inozemnu konkurenciju. Staza na Malački predstavlja jednu od ponajboljih u nas, uz buzetsku jedinu na kojoj su mogući i nastupi Kategorije II (formule i prototipovi). Puno će odlučivati i uvjeti na stazi, kao i ovih dana nad Hrvatskom čudna svibanjska, krajnje nepredvidiva, vremenska situacija. U generalci mogu odlučivati upravo spomenuti, ali uvijek su moguća iznenađenja. Prednost je na formulama i prototipovima sa imewnima od formata Szasz, Asanović, Hasler, Ferrais,...

 

Dvodnevni program  počinje u subotu prijemom vozača i vozila od 8 do 11 sati  u Trolokvama, slijedi dvosatni  slobodni trening u 12,15 sati, a potom od 15 sati dva službena treninga. U nedjelju 24.svibnja u 11 sati je svečano otvaranje utrke, a prva bodovna vožnja starta u 12 sati, a druga je oko 14,30 sati. Proglašenje najuspješnijih i podjela zasluženih pehara očekuje se oko 17,00 sati.

(mik)

Snimci: M.Krpan