PULIĆ I KRAINC OBRANILI NASLOVE PRVAKA HRVATSKE

  

BRDSKE UTRKE - Nagrada Dubrovnika 2011.

 
Pulić ukupnom pobjedom na stazi „Ljuta“ osvojio treću titulu za redom, Zlatnu kacigu ali i „Dijamantni trofej HAKS-a“, Riječani Butorac i Krainc – odustali, ali Krainc obranio naslov prvaka

 

                     Ponos i ikona Dubrovnika, Niko Pulić, dubrovački Gospar, velikan automobilizma najturističkijeg hrvatskog grada,  pobjedom u „generalci“ na „svojoj“  stazi „Ljuta“ u Konavlima nadomak Dubrovnika zaključio je uspješno ovogodišnju automobilističku sezonu na brdskim stazama. Ipak, pomalo mažen srećom , nakon odustajanja ove sezone izravnog konkurenta mladog riječkog asa Dina Butorca (Matulji racing) Pulić je ipak drugu vožnju odvezao formulom „Coloni Nissan“ u pravom stilu prvaka i najboljim vremenom dana 1:37,947 minuta uz prosjek 119,81 km/sat iza sebe za 5, 291 sekundu ostavio bosanskohercegovačkog prvaka Borisa Miljevića koji je nastupio u identičnoj formuli. Visoko treće mjesto ukupnog poretka „Nagrade Dubrovnika 2011.“ što je okupila 49 vozača iz šest europskih zemalja osvojio je Slovak Peter Jurena ujedno ostvarivši najbolji rezultat u kategoriji turističkih automobila u „Mitsubishi Lanceru EVO“.

Već u prvoj vožnji zbog udaranja formulom u jednu šikanu, a potom i srećom laganim izlaskom izvan putanje staze odustao je Dino Butorac i tako izgubio šansu da u izravnom duelu sa Pulićem pokuša osvojiti pobjedu koja je vodila do titule prvaka Hrvatske Kategorije II (formule i prototipovi). Uoči utrke Pulić i Butorac bodovno su bili izjednačeni.

Još jedan riječki as nije imao previše sreće u posljednjoj utrci. Njegov vozni park – dva Ford escorta nisu se pokazala dobrima, okončao je tek prvu vožnju na desetom mjestu generalke, ali ne i drugu. Međutim, kako na utrci nije nastupio Zagrepčanin Dejan Dimitrijević kojem se njegov Golf zapalio na prethodnoj utrci u Buzetu, Krainc je tako stečenu prednost od šest bodova zadržao i nakon odustajanja u Konvlima čime je obranio naslov prvaka Hrvatske u Kategoriji I turističkih automobila. Hrvatsku pobjedu Kategorije I osvojio je mladi Dubrovčanin Maro Slade, što je bila njegova prva „generalka“. Utrka je odlučivala o brojnim prvacima i pobjednicima grupa i klasa, pa su ljubitelji brzina uz stazu uživali u vožnjama.

Ekipni prvaci postali su vozači Autokluba „Dubrovnik racing“ čiji su sportski suci uspješnom organizacijom ove utrke završili ovogodišnju sezonu hrvatskih brdskih utrka.

Rezultati ukupno: 1. N. Pulić (Dubrovnik racing, formula Coloni Nissan) 3:22,048, 2. Miljević (BiH, formula Coloni Nissan) +5,291, 3. Jurena (Slovačka, Mitsubishi Lancer EVO ) +10,256, 4. Bakrač (Crna Gora, Honda Accord) +14,278, 5. Kavecz (Mađarska, BMW V8) +18,349, 6. Slade (Dubrovnik racing, Mitsubishi Lancer EVO X) +21,614, 7. Duda (Poljska, Mitsubishi Lancer EVO VIII) +22,099, 8. Čepar (M.R.C. Sport, Honda Civic TypeR) +22,355, 9. Majić (Klek, VW Golf Gti 2.0 16v) +23,829, 10. I. Pulić (Dubrovnik racing, Citroen C2 kitcar) +26,941,…

Prvenstvo Hrvatske – kategorija I 1. Slade, 2. Čepar, 3. Majić; kategorija II 1. N. Pulić; grupa N 1. Vičević (Rijeka), 2. Đ. Franić, 3. Manenica (oba Dubrovnik racing); A/SP 1. Čepar, 2. I. Pulić, 3. Sikirica (RI autosport); H/E1 1. Slade, 2. Majić, 3. Tomić (Klek Ogulin); klase N1 – 1. Barović (Du-racing), 2. Šetić (Istra racing team Pazin); N2 – 1. Đ. Franić, 2. Manenica; N3 – 1. Vičević, 2. Knego, 3. H. Čikor (oba Du-racing); A6 – 1. Alduk (Šibenik), 2. Černeka (Buzet autosport), 3. Gojanović (SAK Split); A7 – 1. I. Pulić, 2. Lubura (Du-racing); A8 – 1. Čepar, 2. Sikirica; SP12 – 1. Šabadin (Du-racing); H13 – 1. Mikulandra (Mihovil Šibenik); H14 – 1. Delmoro (Pula-Rovinj), 2. Makelja (Ragusa racing); H15 – 1. Jurišić (RI autosport); H16 – 1. Majić, 2. Tomić, 3. Pavičić (Zanatlija Zagreb); H18 – 1. Vujević (Split Motorsport); H24 – 1. M. Franić (Du-racing), 2. M. Bradarić (Solin); E1-11 – 1. Mašić (Dubrava Zagreb); klasa 21 1. T. Goleš (Trogir); E1-23 1. Slade; E19 1. N. Pulić: ekipno 1. AK Dubrovnik racing. (mik)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUBOTA - TRENINZI -PULIĆ NA TRENINZIMA BRŽI OD BUTORCA

 

                     Na stazi „Ljuta“u Konavlima nadomak Dubrovnika održani su treninzi za posljednju ovogodišnju brdsku auto utrku „Nagrada Dubrovnika 2011“ što se održava u organizaciji Autokluba „Dubrovnik“. Sudjeluje manje od najavljenog – svega 49 vozača, ali su zastupljeno svih šest zemalja. Utrka je to i Prvenstva CEZ-a (Srednjeeuropske zone) i Kupa Sigurnost na cestama, te međunarodnog i državnog prvenstva Hrvatske, te Prvenstva Crne Gore i Regije Jug HAKS-a.

Gotovo tri sekunde u oba treninga brži je bio Niko Pulić u formuli Voloni Nissan ispred Dina Butorca (Matulji racing) u formuli Renault 2000. Pulić je u drugom treningu vozio 1:37,995 minuta na stazi dugoj 3.260 metara što je bilo brže za 2,520 sekundi od mladog Riječanina. Treće vrijeme treninga imao je najbrži u turističkoj kategoriji još jedan mladi riječki automobilist Siniša Krainc (Klek Ogulin) koji se ipak odlučio nastupiti u svojem trofejnom i za titulu prvaka Hrvatske neophodnom Ford Escortu RS Cosworthu. Naime, na listi prijava bio je naveden i kao potencijalni vozač jedne formule „Lola 3000“.

U nedjelju 2. listopada na stazi „Ljuta“ padaju sve maske. Odlučuje se o prvacima Hrvatske, kao i u brojnim drugim konkurencijama. Prva od dvije vožnje starta točno u – podne.

Rezultati treninga: 1. N. Pulić (Dubrovnik racing, formula Coloni Nissan) 1:37,995, 2. Butorac (Matulji racing formula Renault 2000) +2,520 sekundi, 3. Krainc (Klek Ogulin, Ford Escort RS Cosworth) +7,958, 4. Miljević (BiH, formula Coloni Nissan) +8,917, 5. Jurena (Slovačka, Mitsubishi Lancer EVO ) +11,655, 6. Kavecz (Mađarska, BMW V8) +12,425, 7. Bakrač (Crna Gora, Honda Accord) +13,135, 8. Slade (Dubrovnik racing, Mitsubishi Lancer EVO X) +13,437, 9.Čepar (M.R.C. Sport, Honda Civic TypeR) +16,105, 10. Majić (Klek, VW Golf Gti 2.0 16v) +16,500,… (mik)