BRDO - PULIĆU POBJEDA I UZ REKORD STAZE TROFEJ ŽELJKO ĐURATOVIĆ

  

Butorac drugi, Krainc uz tehnički kvar tek peti ukupno

Odustali Szasz, Muhvić i Jurišić zbog tehničkih poteškoća

 

                  Gospar Niko Pulić ukupni je pobjednik međunarodne brdske auto utrke „Nagrada Konavle 2011. – Memorijal Željko Đuratović“.  Novim rekordom staze osvojio je i posebni „Trofej Željko Đuratović“ što ga organizator utrke Autoklub „Dubrovnik racing“ dodjeljuje u znak sjećanja na svog nekadašnjeg prerano preminulog tajnika kluba. Puliću je to bio treći, ovog puta uspješni pohod na ovaj trofej koji ga se posebno dojmio.

Na utrci je nastupilo svega 36 vozača što je u posljednjih deset godina najmanje na jednoj domaćoj brdskoj auto utrci, a nisu nastupila niti tri najavljena crnogorska automobilista koji su pri dolasku „zapeli“ na crnogorsko-hrvatskoj granici.

 

Pulić je do pobjede došao, uz 40 stupnjeva u zraku, u formuli „Dallara 393“ uz dvije najbolje vožnje stazom Gruda – Ljuta dugom 3.260 metara, od kojih je druga bila rekordna u vremenu 1:38,848 minuta prosječnom brzinom 118,72 km/sat. Put do pobjede bio mu je olakšan odustajanjem mađarskog asa Laszla Szasza koji je već u prvoj vožnji zbog tehničkog kvara formule „Reynard Zytec C1L“ morao odustati. Međutim, da bi došao do pobjede Pulić se na „svojoj“ stazi morao dokazati isped dvostruko mlađeg, ali ove sezone izravnog konkurenta za naslov državnog prvaka mladog Riječanina Dina Butorca (Matulji racing). Butorac se formulom „Renault 2000“ morao zadovoljiti sa dva druga mjesta uz zaostatke od 862 tisućinke u prvoj, odnosno dvostruko više u drugoj vožnji, time i drugom pozicijom Kategorije II sportskih vozila na kraju manifestacije.

Neizvjesno je bilo i u Kategoriji I turističkih automobila gdje je pobjeda, ujedno trećim mjestom „generalke“ pripala Solinjaninu Robertu Bradariću (Opel Vectra). Naime, najveći favorit Riječanin Siniša Krainc (Klek Ogulin) prošlogodišnji dvostruki državni prvak u prvoj je vožnji imao tehničkih poteškoća sa svojim „Ford Escortom RS Cosworthom“ osvojivši tek šesto vrijeme  kategorije. Zaostatak je bio veliki pa mu za  pobjedu nije bilo dovoljno niti najbolje vrijeme u drugoj vožnji kada je nadmašio i Bradarića i Dejana Dimitrijevića (Dubrava Zagreb) koji je uz četvrti puta ove sezone drugim mjestom učvrstio vodeću poziciju Kategorije I i grupe H/E1 u Prvenstvu Hrvatske. Bez bodova i Učke i ovih mizernih 6 iz Konavala, a poslije uvodnih pobjeda sa po deset bodova iz Skradina i Malačke Krainc je sve udaljeniji od obrane naslova prvaka kako u kategoriji tako i grupi. Prva se ( možda i dvostruka) titula – konačno – smiješi i vrsnom mladom zagrebačkom automobilistu kojem će uz Krainca na slijedeća tri ogleda izgleda biti i rehabilitirani prvak 2009. Robert Bradarić.

 

ROĐENDANSKA POBJEDA ŽARKA KNEGA 

 

Dubrovčanin Žarko Knego pobijedio je u izravnoj borbi za državnog prvaka grupe N i vodećeg klase  N2 Riječanina Igora Vičevića (AK Rijeka), što mu je bio osobni poklon za rođendan kojeg je proslavio poslije utrke upravo u  društvu Vičevića, dok je tehnički kvar od pobjede udaljio još jednog riječkog automobilistu Maria Jurišića (RI autosport) kojem je u prvoj vožnji poslušnost otkazala „Honda Civic“ i time izravno pogodovala pobjedi još jednog Dubrovčanina Nikše Šabadina u klasi H 15.

Pobjednik grupe A/SP očekivano je bio branitelj naslova državnog prvaka Sebastian Čepar (M.R.C. Sport), a pobjedom na domaćem terenu na putu za naslov ekipnih prvaka učvrstili su se vozači Autokluba „Dubrovnik racing“.

Prvenstvo je ušlo u završnicu i slijedeća utrka je za dva tjedna u Stubičkim Toplicama na stazi Sljeme sa zagorske strane.

Rezultati: ukupno 1. N. Pulić (Dubrovnik racing, formula Dallara 393) 3:18,210 minuta (zbroj vremena dvije vožnje), 2. Butorac (Matulji racing, formula Renault 2000) +2,467 sekundi, 3. R. Bradarić (Solin, Opel Vectra) +17,002, 4. Dimitrijević (Dubrava Zagreb, VW Golf V6) +19,817, 5. Krainc (Klek Ogulin, Ford Escort RS Cosworth) +23,883, 6. Slade (Dubrovnik racing.Mitsubishi Lancer EVO X) +24,883, 7. Čepar (M.R.C. Sport Rijeka, Honda Civic TypeR) +27,880, 8. Majić (Klek, VW Golf 2,0 16V) +29,910, 9. I. Pulić (Dubrovnik racing, Citroen C2 R2) +34,210, 10. Petar Dajak (Ragusa racing, VW Golf) +35,850; grupa N 1. Knego (Dubrovnik racing), 2. Vičević (Rijeka), 3. Barović (Dubrovnik racing); A/SP 1. Čepar, 2. I. Pulić, 3. Černeka (Buzet autosport); H/E1 1. R. Bradarić, 2. Dimitrijević, 3. Krainc; klase: N1 1. Barović, 2. Šetić (IRT Pazin); N2 1. Knego, 2. Vičević; N3 1. H. Čikor (Dubrovnik racing); A6 1. Majić, 2. Alduk (Šibenik), 3. Gojanović (Split); A7 1. I. Pulić, 2. Sentić (Ragusa racing); A8 1. Čepar, 2. Čohar (RI autosport); A9 1. Lukša (Dubrovnik racing); SP12 1. Černeka, 2. Belamarić (Šibenik); H14 1. Delmoro (Pula-Rovinj), 2. Katić (Dubrovnik racing); H15 1. Šabadin, 2. Burđelez (oba Dubrovnik racing), 3. Lubura (Ragusa racing); H16 1. Dajak (Pelješac racing), 2. Tomić (Klek); H17 1. Dimitrijević, 2. Alajbeg (Split Motorsport); H18 1. Krainc; H24 1. M. Franić (Dubrovnik racing), 2. M. Bradarić (Solin); E1-23 1. R. Bradarić, 2. Slade; E19-A 1. N. Pulić, 2. Butorac. (mik)