ŠEBALJ OTVORIO DRUGI DAN

  

41.Croatia rally HOK 2014. – 2.dan

 

                     Sa porečkog  Trga Slobode u drugi natjecateljski dan krenulo je 20 posada 41.Croatia rallya HOK 2014. Među kojima ima i novih kojima je ovo bio prvi start u ova tri dana obzirom da su prijavili samo nastup na drugom bodovnom natjecanju PH. Do kraja druge etape i ciljne rampe preostalo je 119,98 km itinerera, šest brzinaca nadomak Poreča na tri dionice ukupne duljine 76,64 km.

 

BI 9 Stranići 1 – ŠEBALJ PONOVO S NAJBOLJIM VREMENOM

 

Šebalj i Klinc i drugi su dan počeli najboljim vremenom prvog, prijepodnevnog subotnjeg brzinca Stranići 1 ukupne duljine 14,71 km kojeg su prošli za 8:26,2 minuta. Bilo je to 6,3 sekunde brže od Mađara – posade Puskadi-Janos (Škoda Fabia S2000) i 8,7 sekundi ispred trećih još jedne mađarske posade Antal Kovacs-Gergely Istovics (Mitsubishi Lancer EVO VI/9). Bugar Donchev zaostao je 9,1 sekundi četvrtim vremenom, dok je ovog puta nešto slabiji bio Slovenac Turk tek sa sedmim vremenom i više od pola minute zaostatka za Šebaljom. Pomalo iznenađujuće deseto vrijeme imao je poslije najbržeg našeg Jure Šebalja  drugi hrvatski tandem Denis Močibob-Patrik Vivoda (Peugeot 106 1.6 16 V) predvodeći preostalu skupinu hrvatskih posada.

Na drugi dan nisu krenule neke, prvog dana, dobre hrvatske posade među kojima su i Šaškin i Prodan.

U  ukupnom poretku posada koje do sada sve voze vode Šebalj, Turk i Donchev na prve tri pozicije s time da Šebalj nije u konkurenciji FIA Europskog rally Trophyja.

 

BI 10 Lovreč 1 – ČEH ŠTAJF KONAČNO NAJBRŽI

 

Slovili su za jednog od favorita i najboljim vremenom tek na desetom, najkraćem brzinskom ispitu druge etape  „Lovreč 1“ ukupne duljine 8,97 km, češka posada Vojtech Štajf i František Rajnoha u Subaru Imprezi Sti zasjela je na vrh ljestvice ovog BI. Nadmašili su Šebalja i Klinca za 8,1 sekundu,dok je Donchev bio treći sekundu i pol iza Šebalja.

Naši Močibob i Vivoda još jedno mjesto bolji u odnosu na prethodni brzinac, deveti sa 106-ticom.

 

BI 11 Antonci 1 – ŠEBALJ POVEĆAO PREDNOST ISPRED TURKA

 

Česi su dobili drugi brzinac za redom. Osladilo im se najbolje vrijeme i na BI „Antonci 1“ čiju su duljinu 14,64 km prešli za 9:06,8 minuta. Šebalj i Klinc puhali su im za vratom i zaostali tek 1,2 sekunde, dok su oni iza sebe ostavili Mađare Puskadija i Janosa tek za četiri desetinke. Donchev – konstanta četvrto vrijeme, Turk tek osmo uz očite poteškoće sa svojim automobilom. Ali, ako se uzmu u obzir razlike u minutama niti jednom od vodećih ne isplati se forsirati pa zbog neke greške izgubiti stečenu poziciju, pobjedu generalke (Šebalj), pobjedu FIA ERT (Turk) ili drugim mjesto u Euro Trophyu značajne bodove (Donchev) tim više jer mu se najveći rival sezone Ukrajinac Oleksandr Saliuk  nije pojavio u Poreču.

Bilo kako bilo Jura i Toni povećali su prednost na 3:31,5 minuta ispred Slovenaca Roka i Eneja.

Nad Porečom su se nakon nekoliko lijepih i sunčanih, što više za početak listopada toplih dana nadvili oblaci, pa se u završnom krugu može očekivati i mokra staza na nekim dijelovima. Vozila stižu u Servis na porečku Rivu, a odlučujuće kreće u 14,33. Samo su 2,5 sata do rješenja ovogodišnje „rebusa“ najstarije hrvatske reli manifestacije.

Zanimljivo je spomenuti da već drugi dan bez poteškoća, s lakoćom izazove brzinaca savladava legendarna hrvatska posada zagrebačkog CRO Dakar Teama, karizmatici Goran Francetić i Marin Frčko u njihovom roza izazovnom Miceku 8.evolucije. Ovog su puta sportski rezultat stavili u prvi plan, a turizam tek usput. Ipak je – posezona.

 

Rezultati 2.dan prvi dio (ukupno):

1.Šebalj-Klinc 1:36:03,8, 2.Turk-Ložnar Kranjc +3:31,5 minuta, 3.Donchev-Yordanov +5:34,9, 4.Štajf-Rajnoha +6:01,7, 5.Puskadi-Janos +8:27,8, 6.Prek-Mršnik +12:28,8, 7.Jugovac-Milanović +14:07,0, 8.Katić-Rubinić +15:00,4, 9.Francetić-Frčko +19:27,6,...

 

(mik)

Snimci: M.Krpan