29 TISUĆINKI ČOHARU DOVOLJNO ZA POBJEDU I LIDERSKU POZICIJU

  

Kronometar vožnje

 

                       Na izvrsno pripremljenoj improviziranoj stazi dugoj 600 metara na velikom parkiralištu u Plomin Luci (nadomak Labina) u zavidnoj organizaciji Autokluba Poreč Motorsport  nastupilo je 48 vozačica i vozača u tri različite konkurencije – državnom prvenstvu, Prvenstvu Auto i karting saveza Istre i Prvenstvu Istarske rivijere, sve pod pokroviteljstvom Općine Kršan i pripadajuće Turističke zajednice. Suorganizator natjecanja bio je Autoklub „Skok racing“ iz Brtonigle. Novi ambijent, nova staza, novi organizator, izvrsno toplo i sunčano (ove sezone neuobičajeno ) vrijeme, prema programu teklo je natjecanja u dobrom ozračju.

 

ČOHAR - OD DESETOG NA TRENINGU DO NAJBRŽEG U DANU

 

Riječki automobilist Marin Čohar,član Autokluba RI autosport, ukupni je pobjednik „1.Nagrade Kršana 2014.“, četvrtog ovogodišnjeg bodovnog natjecanja Prvenstva Republike Hrvatske u kronometar vožnjama. Na treninzima nije briljirao. Imao je tek deseto vrijeme, a favoritima su se nametnuli Vidmar, Jurasić, Neno Damarija, M.Milokanović, Nežić,… Prvu od tri bodovne vožnje Čohar je u Renault Cliu završio je na trećem mjestu s gotovo dvije sekunde zaostatka ( +1,627 sekundi) za do tada najbržim Zoranom Vidmarom (Pula-Rovinj) i Marinom Milokanovićem (Skok racing). Međutim, već je u drugoj vožnji nadoknadio tek 27 tisućinki, a potom treću odvezao kao najbolju vožnju dana vremenom 1:37,317 minuta i u konačnom zbroju za skromnih ali izuzetno vrijednih 29 tisućinki sekunde nadmašio drugoplasiranog Vidmara koji je nastupio u Zastava Yugu. Treće mjesto generalke pripalo je Marinu Milokanoviću (Ford Fiesta RS). Tim su redoslijedom zaključili i klasu „sport +1400 ccm“. Ovom, drugom ovogodišnjom pobjedom, Čohar je preuzeo, ali i učvrstio vodeću poziciju Prvenstva Hrvatske sa 19 bodova prednosti ispred do ovog natjecanja vodećeg Marina Nežića (Buzet Autosport) u ukupnom poretku.

 

ČETIRI ISKLJUČENJA

 

U konkurenciji državnog prvenstva našlo se 34 sudionika (ostali su u prvenstvima Istre). U plasmanu ih je na kraju bilo 26. Četiri su zbog kvara odustali – Jurasić, Mijandrušić i Ivančić, te Nenad Damarija prepustivši prednost svojoj supruzi da završi natjecanje sa već „umornim“ Bianchiem. No, četvorica su i isključena. Nežić ( bio 5. ukupno) je uz još trojicu vozača i to  Patrika Vivodu (8.) i Jordana Matijašića (15.) (Buzet Autosport), te Donalda Milokanovića (6.) (Skok racing) ostao bez bodova zbog isključenja nakon završnog tehničkog pregleda vozila i pronađenih neusklađenosti s tehničkim pravilima pripreme automobila.

 

LAUŠIN JEDINI PRAVI – UPORAN  I DOSLJEDAN

 

Usprkos problemima s automobilom ponajbolja hrvatska vozačica Puljanka Iva Damarija (AK Pula-Rovinj) uspješno je zaključila sve tri bodovne vožnje osvojivši pobjedu u konkurenciji vozačica, ali i izvrsno drugo mjesto klase sport do 1400 ccm. Među sedam juniora ovog je puta briljirao Edi Kuharić (Opatija Motorsport), dok je veteransku pobjedu očekivao odnio iskusni Antun Laušin (SAK Samobor), jedini natjecatelj pristigao u Plomin Luku izvan područja Istre, Kvarnera i Gorskog kotara. Upornost i dosljednost automobilizmu, užitak u nadmetanju s dvostruko mlađim kolegama ideja je vodilja Tune Laušina Dede više od 40 godina.  Rijetki su takvi. Čestitke ! Mlađi – ugledajte se…..

BOGOVIĆ I MALINARICH  JEDINI SA ČETIRI POBJEDE U KLASAMA

 

Igor Bogović (Buzet Autosport) osvojio je četvrtu  pobjedu u nizu najmanje klase serija do 1200 ccm, dok je u onoj do 1600 slavio Danijel Grubiša (Istra racing team Pazin). U klasi serija više od 1600 još jednu, četvrtu u nizu, pobjedu ostvario je Toni Malinarich (D.T. Poreč), dok je mladi Lupoglavac Sandi Andrejević (AK Opatija) slavio pobjedom u klasi sport do 1400 ccm. Peta klasa sport +1400 pripala je Čoharu, a u specifičnoj klasi u nas „Diesel“ ovog je puta pobijedio  Dorijano Milanović (IRT Pazin).

Grubiša, Milanović i Maksuti  svojoj su ekipi „Istra racing teama“ donijeli pobjedu kojom su preuzeli vodstvo u klupskoj konkurenciji ispred Buzećana. Drugo mjesto na ovom natjecanju zauzeli su mladi vozači još mlađeg porečkog kluba „D.T.“.

 

Rezultati PH:

Ukupno: 1.Čohar (AK RI autosport, Renault Clio) 4:55,983 minute ( zbirno vrijeme 3 vožnje), 2.Vidmar (AK Pula-Rovinj, Yugo) +0,029 sekundi, 3.M.Milokanović (AK Skok racing Brtonigla, Ford Fiesta ST) +1,016, 4.Juranić (AKK Petar Klepac Gerovo, Renault 5) +2,413, 5.Kuharić (AK Opatija Motorsport, Yugo) +11,548, 6.Malinarich (AK D.T. Poreč, VW Polo GTi) +14,321, 7.D.Grubiša (AK Istra racing team Pazin,Peugeot 106 Rallye) +18,376, 8.Maksuti (IRT, Citroen Saxo VTS) +18,756, 9.S.Andrejević (AK Opatija, Fiat 127) +22,407, 10.Cvitić (D.T., Citroen Saxo) +23,056;

Klase: serija -1200 ccm 1.Bogović (Buzet Autosport), 2.Miskić, 3.Baf  (oba IRT); Serija -1600 ccm 1.D.Grubiša, 2.Maksuti, 3.Cvitić; Serija +1600 1.Malinarich, 2.Crnković (AK RI autosport); Sport -1400 1.S.Andrejević, 2.I.Damarija (AK Pula-Rovinj), 3.R.Vivoda (Buzet Autosport); Sport +1400 ccm 1.Čohar, 2.Vidmar, 3. M.Milokanović; „Diesel“ 1.Milanović, 2.Jugovac (oba IRT), 3.Hrvatin (D.T.);

Vozačice 1.I.Damarija, 2.Ozvačić (Buzet Autosport), 3.Kamenar (Rijeka); juniori 1.Kuharić, 2. S.Andrejević, 3.Cvitić; veterani 1.Laušin (SAK Samobor), 2. Kamenar; ekipe 1.AK Istra racing team Pazin 55 bodova, 2.AK D.T. Poreč 44, 3. AK Buzet Autosport 42; timovi 1.www.riautosport.hr Team (Crnković, Čohar) 35 bodova. (mik)

 

Snimci: M.Krpan