SUPERIORNI MAĐARI HIDEG-KEREK

  

41.INA Delta rally 2015.

Šebalju i Klincu drugo mjesto i hrvatska pobjeda

 

                      Počelo je lagano s dvije, potom osam sekundi prednosti prvog dana na dva pojedina brzinca, da bi jutro drugog dana na Medvednici startalo s 14, potom 7, pa niz 15-14-12 i zaključilo se s pet očito nedostižnih i prestižnih sekundi prednosti za pobjedničku posadu 41.Ina Delta rallya 2015. što je proteklog vikenda održan na širem zagrebačkom području.

Mađarska posada Krizstian Hideg-Istvan Kerek u robusnom i (pre)snažnom Mitsubiushi Lanceru Evo IX ukupni su pobjednici ovogodišnjeg kultnog domaćeg relija ostvarivši na svih osam brzinskih ispita najbolja vremena što im je u konačnici donijelo prednost od 1:19,1 minuta ispred do sada šesterostrukih „Delta“ pobjednika, među kojima i posljednje tri godine u nizu, zagrebačke posade Juraj Šebalj-Toni Klinc (AKK Sveta Nedelja) koji su tako upisali još jednu pobjedu domaćeg Prvenstva.

 

Unaprijed se znalo da će Hideg biti „tvrd orah“ što je već nekoliko puta dokazao na hrvatskim stazama. Slovio je za favorita što je rezultatom na kraju i potvrdio. Sa starta (od 40 prijavljenih) na put dug 316,19 km s osam brzinskih ispita (125,42 km) na četiri različite dionice krenulo je 36 posada. Poslije dva dana ciljnom je rampom pored sjedišta glavnog sponzora INA Industrije nafte d.d.  prošlo tek njih 19. Odustalima su uzrok bili isključivo tehnički kvarovi izuzev dva izlijetanja mladih posada Mandić-Hernaut i Latinović-F.Šalec, srećom bez ozljeda.

Već je prva večer bila kobna za tri posade, da bi sutradan na „prvom“ lazu u gledalište preselili i domaći Mađari Szilagyi-Csanyi. Već vrzinac kasnije među ostalima pridružuje im se i opatijska posada Hrvatin-Butorac, a čar borbe za sam vrh izgubio se  odustajanjem do tih trenutaka i sedmog brzinca (pretposljednji) – „drugog“ Laza do tada izvrsnog, trećeg u „generalci“ Juraja Puškara. Otvorio se tako put veteranu Nenadu Lončariću da u konačnici sigurnu zasjedne sa svojim suvozačem Tomislavom Pazmanom na treće mjesto ukupnog poretka rallya.

Uz Lončarića u klasi 5 ( „kup“ S) izvrsnu su vožnju pokazali visokim petim mjestom generalke Branko Jemrić i Marko Stiperski kombinirana posada kastavskog AK AD Astra i Opatija Motorsporta u očito ovaj puta vrhunski pripremljenoj „Škodi Fabia RS“.

Klasa 2 PH pripala je Sandiju Garguljaku i Dini Orešić u Renaultu Clio, „trojku“ osvajaju Mađšarski tandem Szabolcs Varkonyi – Monica Varkonyi-Cser (Peugeot 208 R2), dok očekivanu pobjedu klase 4 kući nose državni prvaci Marsel Katić i Sandro Robinić. Šebalj-Klinc pobjednici su klase 1, a Lončarić – Pazman „petice“.

Među posadama koje su slavile dolazak na cilj je i jedina ženska posada sudionice 41.Ina Delta rallya zagrebačko-riječka kombinacija Gorana Hunić (AK Ina Delta) i Maja Redžić (AK RI autosport) koje su uz sve iza sebe ostavile i neke dečke, dvije zagorske posade.

Ekipno su slavili članovi najbrojnije ekipe zagrebačkog Autokluba „Delta Sport“ kojima su premoć donijeli s vozačke strane Szabolcs Varkonyi, Vedran Šipoš i Tin Tomljanović preuzevši čelnu poziciju na ljestvici PH dva relija prije kraja sezone..

Rally je protekao, očekivano, u izvrsnoj organizaciji zagrebačkog Autokluba „Ina Delta“, a uz Prvenstvo Republike Hrvatske bodovan je i za Prvenstvo Srednjeeuropske zone ( FIA CEZ) i Prvenstvo Sjeverne lige HAKS-a.

Kroz 15-tak dana „kraljica oktana“ seli u Istru. Očekuje nas 42.Croatia rally koji će obzirom na težinu i dvostruke bodove odlučivati puno toga u domaćem prvenstvu, možda biti i konačni obračun i prije drugog istarskog ogleda u studenom. Vrijedi uživati uz domaće i u nastupima niza stranaca koje se očekuje na FIA Europskom Trophy rally cupu i Prvenstvu Slovenije.

 

Rezultati – ukupno: 1.Hideg-Kerek (Mađarska) 1:17:43,9 sati, 2.Šebalj-Klinc (oba Mitsubishi Lancer Evo IX) +1:19,1 minuta, 3.Lončarić-Pazman (oba AKK Sveta Nedelja, Subaru Impreza STI) +3:40,2, 4. Varkonyi –Varkonyi-Cser (AK Delta Sport, Peugeot 208 R2) +5:13,0, 5.Jemrić-Stiperski (AK AD Astra Kastav/AK Opatija Motorsport, Škoda Fabia RS) +9:16,9, 6.Katić-Rubinić (AK Opatija Motorsport, VW Polo 1.4) +12:02,1, 7.Garguljak-Orešić (AK Zagorje Oroslavje/ AMK Dugo Selo) +12:27,5, 8.Combaj-Krajačić (AK Zagorje Oroslavje, Suzuki Swift) +12:57,3, 9.Šipoš-Bogović (Renault Clio RS) +14:25,9, 10.Tomljanović-Košec (oba AK Delta Sport, Citroen Saxo) +14:30,6;

Prvenstvo Republike Hrvatske: ukupno 1.Šebalj-Klinc, 2. Varkonyi –Varkonyi-Cser, 3. Katić-Rubinić; klasa 1 – 1. Šebalj-Klinc; klasa 2 – 1. Garguljak-Orešić; klasa 3 – 1. Varkonyi –Varkonyi-Cser, 2.Šipoš-Bogović, 3.Šamec-Šams (AK Zagorje Oroslavje); klasa 4 – 1. Katić-Rubinić, 2. Tomljanović-Košec, 3.Poredski-Šivak (AK Delta Sport); klasa 5 – 1. Lončarić-Pazman, 2. Jemrić-Stiperski, 3. Combaj-Krajačić; ekipe 1. AK Delta Sport 61 bod, 2. AK Zagorje Oroslavje 55, 3.AKK Sveta Nedelja 50.

 (mik)